0

ایده خلاقانه در کمپین تبلیغاتی عروسک

  • کد خبر : 8500
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
ایده خلاقانه در کمپین تبلیغاتی عروسک

به گزارش imarketor و به نقل از نتورک نیوز، در شرکت یونیلور Unilever از یک ایده خلاقانه در کمپین تبلیغاتی عروسک رونمایی شده است. شرکت یونیلور در برزیل برای تبلیغ کرم ضدآفتاب نیوآ Nivea اقدام به برگزاری کمپین با نام عروسک نیوآ کرده است. آگاهی رساندن درباره محصول ایده خلاقانه در کمپین تبلیغاتی عروسک مرتبط […]

به گزارش imarketor و به نقل از نتورک نیوز، در شرکت یونیلور Unilever از یک ایده خلاقانه در کمپین تبلیغاتی عروسک رونمایی شده است. شرکت یونیلور در برزیل برای تبلیغ کرم ضدآفتاب نیوآ Nivea اقدام به برگزاری کمپین با نام عروسک نیوآ کرده است.

ایده خلاقانه در کمپین تبلیغاتی عروسک

آگاهی رساندن درباره محصول

ایده خلاقانه در کمپین تبلیغاتی عروسک مرتبط به آموزش و آگاهی از خصوصیات محصول، بوده است که نیوآ برای کمپین خود در نظر گرفته است. تحقیقات نشان می‌دهد که کودکان به آسیب‌های ناشی از نور مستقیم آفتاب آگاهی ندارند و از اهمیت حفاظت از پوست خود به‌خصوص برخوردار نیستند. به همین دلیل، کمبود توجه به محافظت از پوست و استفاده از کرم ضدآفتاب بین کودکان رواج دارد.

برای آموزش به کودکان درباره محافظت از پوست، نیوآ اقدام به طراحی عروسک حساس به نور خورشید یا “عروسک نیوآ” کرده است. این عروسک با تحت پوشش قرار گرفتن از مواد حساس به پرتوهای مضر یو‌-وی، هنگامی که به نور خورشید تابیده می‌شود، تغییر رنگ به قرمز اعلام می‌کند. اما با استفاده از کرم ضدآفتاب با عامل SPF، تغییر رنگ در پوست عروسک جلوگیری می‌شود.

این کمپین، علاوه بر جلب توجه به محصول و توسعه فروش، به ایجاد وفاداری به برند نیز می‌پردازد. این تأکید بر سلامت کودکان در حضور والدین (مشتریان فعلی) و ایجاد تصویر مثبت در ذهن کودکان (مشتریان آینده)، یک استراتژی موفق در زمینه برندینگ محسوب می‌شود.

منبع: آیمارکتور

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.