به گزارش نتورک نیوز و به نقل از خبرگزاری آریا؛ یکی از استادان دانشگاه اصفهان در مصاحبهای شرکت نمود. وی طی این گفتگو اظهار داشت: 80 درصد از محصولات دانش بنیان به دلیل نبود بازاریابی، در بازار موجود نیست. فلذا لازم است تا ايجاد مراکز بازاريابي حرفهاي در این ستان را جدی بگیریم.
لزوم ايجاد مراکز بازاريابي حرفهاي
سپس کوروش خسروی بیان کرد: امروزه دانش بنیانها پیشرفت فوق العادهای داشته اند. اغلب اعضای گروه اجرایی آنها معمولا فارغالتحصیلان دانشگاهی هستند. اغلب این شرکتها ایدههای نوینی دارند. با این وجود نمیتوانند محصولاتشان را به فروش برسانند. در حال حاضر در بسیاری از شرکتهای دانش بنیان؛ بازاریابی حرفهای وجود ندارد. در حال حاضر بازار فروش محصولات نانو بسیار اندک است. ضمنا شرکتهای کمی وجود دارد که بتوانند ایده خود را به محصول تبدیل کنند.
لازمه این تحقیق و رفتوآمد، این است که دولت قانون حمایت از دانشبنیانها را اجرایی نماید. این قانون برای اولین بار در مجلس یازدهم شورای اسلامی به تصویب رسید. اما قانون مذکور از زمان تصویب آن، تا به این موقع تاکنون توسط دولت اجرایی نشده بود.است.
از اینکه تا پایان این خبر همراه ما بودید متشکریم؛ اگر سوال یا نظری در رابطه با آن دارید؛ حتما در بخش کامنتها با اما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.