به گزارش خبرگزاری فارسی و به نقل از نتورک نیوز، بازاریابی مسی برای عربستان یکی از پر ماجراترین نوع بازاریابی بوده است. ماجرای این دو، از دریای سرخ شروع شد. ستارهای آرژانتینی که در کنار قایق نشسته بود و بر دریایی بیکران نگاه میکرد. این تصویر، یک پرتره جذاب بود که در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۱، به زبان انگلیسی و اسپانیایی در اینستاگرام ۴۰۰ میلیون بار منتشر شد.
اظهارات مسی درباره دریای سرخ
یکی از مهمترین دلایلی که بازاریابی مسی برای عربستان مورد توجه واقع شده بود، آن بود که خود مسی درباره عکس گفته بود: در حال سیاحت در کنار دریای سرخ. او همچنین نوشته بود که از عربستان دیدن کنید. ساعاتی بعد، وزیر گردشگری عربستان گفت: این اولین بازدید مسی از عربستان است میباشد؛ اما قطعاً آخرین نیز نخواهد بود.
لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوده و در حال کسب درآمد از همکاری مالی خود میباشد. تصویر رکر شده نیز حدوداً ۲ میلیون دلار برای وی درآمدزایی داشته است. به علاوه، اولین گام جهت عمل به توافق با عربستان به حساب میآید.
روزنامه نیویورک تایمز همچنین گفت که قرارداد مسی یک نوع بازاریابی با حقوق بالا میباشد که بر این اساس، این ستاره ۲۵ میلیون دلار فقط برای ۳ سال دریافت میکند. در کنار همه این موارد مسی با حضور در مکانهای گوناگون عربستان میتواند درآمدزایی بالاتری برای این کشور داشته باشد.
بیشتر بخوانید
منبع: فارس