به گزارش آیمارکتور و به نقل از نتورک نیوز، بازاریابی و تبلیغات بانکداری جامع به میزان بالایی مورد توجه قرار گرفته است. نقش روابط عمومی در بانکداری جامع بسیار حیاتی است، زیرا این واحد با مدیریت ارتباطات با هر بخش هدف، به راهبرد نوین بانکداری کمک میکند. از این رو، هماهنگی فعالیتهای تبلیغاتی برای انتقال پیام صحیح به هر بخش از اولویتهای این واحد است. به منظور پیشبرد کمپینهای مؤثر در هر بخش بانکداری، نیاز به بازنگری ساختار و منابع برای تلبیه این نیازهای جدید بانکها وجود دارد.
در این راستا، روابط عمومی به عنوان یک واحد بانکی باید به سرعت خود را با شناخت دقیق از شیوه بانکداری، مخاطبان، رسانهها، پیامهای اصلی، تناسب بودجه با اهداف هر بخش، اندازهگیری اثربخشی و سایر جنبههای مرتبط، آماده کند.
تبلیغات، به عنوان یکی از روشهای ارتباطی مهم در بازاریابی خدمات بانکی، در حوزه بانکداری جامع هم اهمیت ویژه دارد. با این حال، نکته قابل تامل در تبلیغات بانکداری جامع، تفکیک اهداف، محتوا، رسانههای انتخابی، بودجه و کارایی هر بخش به صورت مستقل است.
بانکداری شرکتی
پیرو مبحث بازاریابی و تبلیغات بانکداری جامع باید گفت، پیامهای اصلی در بانکداری شرکتی را میتوان به نقش بانک در مدیریت منابع مالی، ارائه تامین مالی، و حمایت از توسعه کسب و کارها در بازارهای جدید، تعریف کرد. در این زمینه دو تبلیغ به شرح زیر میباشند:
- تبلیغ شماره ۱: در این آگهی، بارکلیز شرکتی با استفاده از نمادهای پیچهای خطرناک مسیر، تأکید دارد که بانک در تصمیمگیریها و دورانهای سخت، شرکتها را همراهی میکند.
- تبلیغ شماره ۲: در این آگهی، بانک ING به عنوان شریک تجاری شرکتهای متوسط معرفی شده و تعهد دارد که به تأمین هزینههای سرمایهگذاری برای خرید دستگاهها و ماشینآلات کمک خواهد کرد.
منبع: ایمارکتور
- مهارت آموزی با بازاریابی و تولید فرصت شغلی ایجاد میکند
- انهدام باند کلاهبرداری تحت عنوان شرکت هرمی / ۶ متهم دستگیر شدند