1

مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران

  • کد خبر : 5911
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران

در‌ دهه‌های اخیر، بازاریابی شبکه‌ای در ایران رواج بسیار زیادی یافته و شرکت‌های فعال در این حوز، در تلاش اند تا بتوانند بهترین خدمات و محصولات را به مردم ارائه کنند. در این میان، «مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای»، به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای بازاریابان تازه کار و مردمی که مشتری این مجموعه‌ها هستند؛ تبدیل […]

در‌ دهه‌های اخیر، بازاریابی شبکه‌ای در ایران رواج بسیار زیادی یافته و شرکت‌های فعال در این حوز، در تلاش اند تا بتوانند بهترین خدمات و محصولات را به مردم ارائه کنند. در این میان، «مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای»، به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای بازاریابان تازه کار و مردمی که مشتری این مجموعه‌ها هستند؛ تبدیل شده است. ما‌ در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای بپردازیم و خصوصیات هر یک را بیان کنیم؛ همراه ما باشید.


فهرست مطالب

شرکت سپاروک پخش پایدار

در‌ این بخش از مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، به بررسی شرکت سپاروک پخش پایدار می‌پردازیم. نام این مجموعه به فارسی «سپاروک پخش پایدار» و به انگلیسی «separuk» می‌باشد. این کمپانی با دریافت مجوزهای مربوطه، به صورت کاملاً رسمی فعالیت خود را در حوزه بازاریابی شبکه‌­ای آغاز کرد. هدف این شرکت، فروش بدون واسطه کالاهای ضروری مردم است. علت این کار نیز حذف هزینه‌های تبلیغات و واسطه‌ها می‌باشد.

همچنین این شرکت از ابتدای فعالیت خود تلاش کرده تا کیفیت کالاهای خود را بهبود بخشد و در فرایند تولید یک محصول، هم به لحاظ بسته بندی، و هم از نظر اصول استاندارد، نقشی مضاعف ایفا نماید. شرکت سپاروک پخش پایدار، در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ تاسیس شد و بعد از تلاش‌ و پشتکارِ فراوان اعضا، توانست به یکی از شناخته شده‌ترین برندهای بازاریابی تبدیل شود.

محصولات شرکت سپاروک پخش پایدار

شرکت سپاروک پخش پایدار، انواع گوناگون محصولات بهداشتی، آرایشی، دمنوش و قهوه را تولید و عرضه می‌دارد. برخی از فراورده‌های آن عبارت‌اند از:

  • عطر و لوسیون
  • مکمل‌های گیاهی
  • ضدعفونی کننده‌های الکلی
  • ضدعفونی کننده‌های غیر الکلی
  • محصولات مراقبتی و آرایشی مو
  • تقویت کننده مو
  • ژل شست و شو
  • ژل اسکراب
  • کرم مرطوب کننده
  • کرم خنک‌ کننده پوست صورت

ضمنا شایان ذکر است که این شرکت به تولید دمنوش و قهوه فوری نیز پرداخته و محصولات گوناگونی را به بازار عرضه می‌کند:

  • گل محمدی
  • دمنوش ترکیبی سیب، هل و دارچین

مشتقات قهوه ارائه شده توسط این شرکت عبارت‌اند از:

  • قهوه فوری لاته
  • هات چاکلت
  • کافی میکس
  • کاپوچینو
  • موکاچینو

وضعیت شرکت سپاروک پخش پایدار

  • وضعیت: فعال

این شرکت همچنان در حال فعالیت بوده و شماره مجوز آن نیز ۰۴۶۶۳۲۵۰۲۸ است. شرکت سپاروک پخش پایدار، پروانه کسب خود را از اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای آنلاین تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ را دریافت کرده و دارای کادر مدیریتی ویژه‌ای می‌باشد.

مزایای مقایسه‌ای شرکت سپاروک پخش پایدار

شرکت سپاروک پخش پایدار، هرگونه واسطه‌ای را حذف کرده و همین امر باعث کاهش قیمت محصولاتش شده است.

شرکت سپاروک پخش پایدار در‌ این بخش از مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، به بررسی شرکت سپاروک پخش پایدار می‌پردازیم. نام این مجموعه به فارسی «سپاروک پخش پایدار» و به انگلیسی «separuk» می‌باشد. این کمپانی با دریافت مجوزهای مربوطه، به صورت کاملاً رسمی فعالیت خود را در حوزه بازاریابی شبکه‌­ای آغاز کرد. هدف این شرکت، فروش بدون واسطه کالاهای ضروری مردم است. علت این کار نیز حذف هزینه‌های تبلیغات و واسطه‌ها می‌باشد.

شرکت جانسو تجارت

در این قسمت از مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، به بررسی محصولات و ویژگی‌های شرکت جانسو تجارت می‌پردازیم. این شرکت از سابقه‌ای طولانی در زمینه تجارت برخوردار است. کمپانی جانسو با مدیریت سرکار خانم مجتهدی، پروانه کسب خود را در سال ۱۳۹۴ دریافت نمود و فعالیت رسمی آن در همین سال آغاز شد و به خانواده شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران پیوست.

محصولات شرکت جانسو تجارت

شرکت جانسو تجارت، محصولات بسیار باکیفیتی را به مشتریان عرضه می‌دارد که عبارتند از:

  • غلات صبحانه
  • انواع چای
  • انواع دمنوش

همچنین این شرکت در تولید محصولات آرایشی نیز خوش درخشیده و اجناس باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‎نماید:

  • انواع کرم پودر
  • لوسیون
  • عطر و ادکلن
  • رژگونه
  • خط چشم
  • کرم ضدجوش
  • پاک‌کننده عمیق
  • انواع شامپو
  • کرم‌های نرم کننده
  • دستمال کاغذی
  • تیغ‌های یکبار مصرف

وضعیت شرکت جانسو تجارت

  • وضعیت: در حالت تعویق

شرکت جانسو تجارت در حال حاضر به رسمیت شناخته نمی‌شود و پروانه‌ آن چندی‌ست که به دلیل انجام تراکنش‌های مالی نامناسب، باطل گردیده است. نهایتاً می‌توان گفت که وضعیت کلی جانسو تجارت، به حالت تعویق درآمده است.

مزایای مقایسه‌ای خدمات شرکت جانسو تجارت

برای مقایسه بهتر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، می‌توان مزیت‌های این شرکت‌ را در نسبت به دیگر مجموعه‌ها بیان نمود. یکی از مزیت‌های این شرکت، تنوع محصولات آن می‌باشد؛ از همین رو مشتریان حق انتخاب بیشتری به هنگام خرید دارند. مواد غذایی تولید شده توسط این شرکت، بسیار باکیفیت بوده و از طعم مطلوبی برخوردار می‌باشد.

شرکت جانسو تجارت در این قسمت از مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، به بررسی محصولات و ویژگی‌های شرکت جانسو تجارت می‌پردازیم. این شرکت از سابقه‌ای طولانی در زمینه تجارت برخوردار است. کمپانی جانسو با مدیریت سرکار خانم مجتهدی، پروانه کسب خود را در سال ۱۳۹۴ دریافت نمود و فعالیت رسمی آن در همین سال آغاز شد و به خانواده شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران پیوست.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز)

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین، که به اختصار «بیز» هم نامیده می­‌شود؛ در سال ۱۳۹۰ شمسی، به ثبت رسید. در همین دوران بود که این کمپانی، فعالیت قانونی خود را در زمینه بازاریابی شبکه­‌ای با مجوز رسمی از اداره کل اصناف ایران آغاز کرد.

هدف شرکت بازاریابان ایرانیان زمین، آموزش و ارائه تجربیات گوناگون و مطلوب در حوزه بازاریابی شبکه‌­ای می‌­باشد. فرایند شروع کار در شرکت بیز به این صورت است که اگر تخصص جذب مشتری و نمایندگان جدید را داشته باشید؛ برای همکاری با آن وارد مذاکره خواهید شد. در این مجموعه، هر یک از نمایندگان حق آن را دارند که خود را به یک مدیر فروش تمام عیار تبدیل نمایند؛ برای این کار تنها گافیست افراد جدیدی را به تیم خود اضافه کنید. 

محصولات شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

قهوه‌های گانودرما یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت به شمار‌ می‌روند. همچنین موارد زیر را می‌توان به عنوان محصولات این شرکت معرفی کرد:

  • کافه با قارچ گانودرما
  • کافه لاته با قارچ گانودرما
  • کافه سوپریم با قارچ گانودرما
  • هات چاکلت با قارچ گانودرما
  • قهوه ماسالا با قارچ گانودرما
  • چای
  • نوشابه‌های ورزشی
  • دمنوش
  • کلوچه و شیرینی
  • ادویه و سایر چاشنی‌های خوراکی
  • سیر سیاه
  • پودر نبات
  • کرم و کره پسته
  • انواع غذای آماده
  • عسل
  • شکلات مخصوص
  • انواع غلات صبحانه

از دسته آرایشی نیز، محصولات زیر توسط شرکت بیز ارائه می‌شود:

  • ماسک
  • ژل مو
  • محصولات تقویتی پوست و مو
  • کرم ضدآفتاب
  • شامپوهای تخصصی
  • خوشبوکننده
  • ضد عفونی کننده
  • ماسک‌های صورت
  • صابون‌های زیبایی
  • اسپری خوشبوکننده بدن
  • انواع ژل‌های بهداشتی
  • انواع ادکلن
  • ریمل چشم و ابرو
  • رژگونه
  • ماسک اسکراب صورت و بدن
  • روغن و سرم
  • تقویت پوست و مو
  • کرم پودر
  • رژلب
  • انواع دستمال و پدآرایشی
  • کرم‌های آرایشی بهداشتی
  • سایه چشم

از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • ملزومات بهداشتی آشپزخانه
  • کالای خواب، تن پوش
  • حوله
  • دستگاه‌های تصویه آب
  • سرویس غذا پز
  • لوازم التحریر

وضعیت شرکت بیز

  • وضعیت: فعال

شرکت بیز، با مدیریت علامرضا عطاران درحال فعالیت بوده و انواع محصولات باکیفیت را تولید و روانه بازارِ مصرف می‌کند.

مزایای مقایسه‌ای شرکت بیز

از جمله مواردی که شرکت بیز را از دیگر کمپانی‌های بازاریابی متمایز می‌کند، تنوع بالای محصولات آن می‌باشد. شرکت بیز محصولات زیادی را از خواروبار گرفته تا کالای اتاق خواب، عرضه می‌نماید.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز)

شرکت پارس نیوشا نیک

برای مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، در اولین قدم، به بررسی تاریخچه شرکت پارس نیوشا نیک می‌پردازیم. این شرکت، یکی از انواع شرکت‌های سهامی خاص بوده که در سال ۱۳۹۱ ثبت شد؛ در همین سال، فعالیت جدی و پیوسته آن، با ارائه محصولاتی باکیفیت، شروع شد. محصولات نیوشا، به صورت کاملاً انحصاری از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه‌ای نیوشانیک، عرضه می‌شوند. به طور کلی، محصولات ارائه شده توسط این شرکت عبارت‌اند از:

  • انواع چای
  • قهوه
  • دمنوش
  • شکلات فوری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت پارس نیوشا نیک که آن را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند، این است که این شرکت، دمنوش‌هایی متناسب با انواع سلایق را در اختیار افراد قرار می‌دهد. از همین رو مشتریان قادر هستند تا انواع دمنوش‌های خالص را خریداری کنند و در صورت تمایل باهم مخلوط کرده و مصرف نمایند.

وضعیت شرکت پارس نیوشا نیک

  • وضعیت: فعال

شرکت پارس نیوشا نیک هم اکنون با مدیریت آقای عیوضی در حال فعالیت بوده دارای مجوز بازاریابی شبکه به شماره صنفی ۰۴۲۶۹۲۴۷۸۰ می‌باشد. این شرکت همچنین پروانه کسبِ واحد صنفی بازاریابی شبکه‌ای را تا تاریخ ۵/۹/۱۴۰۴ دریافت نمود. پارس نیوشا نیک بارها بیان کرده که زیر مجموعه‌هایی برای آن وجود دارند که مکمل یکدیگر بوده و آن‌ها را در راستای تحقق اهداف و انجام فعالیت باکیفیت یاری می‌کنند. پارس نیوشانیک، با شعار «از خاک تا خانه» توانسته تمامی فرایندهای اجرایی، از شروع تا پایان را به صورت کاملاً مستقیم و بدون واسطه مدیریت و اجرا نماید.

محصولات شرکت‌ پارس نیوشا نیک

این بخش از مقایسه شرکت‌های بازایابی شبکه‌ای، پرداختن به انواع دمنوش‌های گیاهی ارائه شده توسط نیوشا نیک می‌باشد. به طور کلی، می‌توان گفت که دمنوش‌ها از میوه‌های خشک شده و گل‌های معطر تهیه می‌شوند. ویژگی‌های گوناگون دمنوش‌ها عبارت‌اند از:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تسریع فرایند بهبود سرماخوردگی
  • کاهش استرس
  • کاهش فشار خون

شرکت نیوشا نیک، دو نوع دمنوش‌، خالص و ترکیبی را ارائه می‌کند. دمنوش‌های خالص عرضه شده توسط این شرکت عبارت‌اند از:

  • لیمو
  • زیره سبز
  • آویشن
  • کاسنی
  • به
  • بابونه
  • گل گاوزبان

 دمنوش‌های ترکیبی شرکت نیوشانیک موارد زیر می‌باشند:

  • دمنوش شنبلیله
  • گزنه
  • گشنیز
  • دمنوش چای سبز
  • آلوئه ورا
  • رازیانه
  • کاکوتی
  • دمنوش خارمریم
  • شاه تره
  • کاسنی
  • دمنوش آویشن
  • زیره
  • زنیان
  • دمنوش گل گاوزبان
  • به
  • لیمو
  • زیرفون
  • سنبل الطیب
  • دمنوش میوه‌های قرمز

زیر مجموعه‌های شرکت پارس‌ نیوشا نیک

همانطور که گفته شد، شرکت پارس نیوشا نیک دارای زیر مجموعه‌های گوناگونی‌ می‌باشد که عبارت‌اند از:

  • نیوشا داریان، که سابقه طولانی در تجارت چای دارد و برای اولین بار گامی برای تولید و توزیع چای سیاه برداشت.
  • نیوشانیک، که با استفاده از روش بازاریابی شبکه‌ای، از طریق اعضا و شبکه‌های فروش قدرتمند، محصولات شرکت اصلی را عرضه می‌کند.
  • ندکس، در سال ۱۳۹۴ با هدف حمل و پخش محصولات نیوشانیک تاسیس شد؛ پس از چندی، با افزایش میزان تجارت، دامنه فعالیت‌اش را‌ گسترش داد و امروزه به بخش زیادی از فروشگاه‌های انلاین خدمات ارائه می‌دهد.
  • کاژان، دومین کارخانه تولیدی نیوشانیک می‌باشد که در سال ۱۴۰۱ با هدف تولید و فراوری مواد گیاهی راه اندازی شد. این کارخانه انواع روغن‌های خالص، معطر و عصاره‌های گیاهی را تولید می‌کند.

مزایای مقایسه‌ای خدمات شرکت پارس نیوشا نیک

برای اینکه بتوانیم با جزئیات دقیق‌تری به مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای بپردازیم، ابتدا باید خصیصه‌های برتر هر یک از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. به عنوان نمونه، ویژگی‌های شرکت پارس نیوشا نیک در سه دسته بندی زیر جای می‌گیرد: محصولات، شرکت، تجارت.

– محصولات

  • انبارش مواد بر اساس استاندارهای ISO
  • تولید و بسته بندی تمام اتوماتیک
  • تنوع و گستردگی محصولات

– شرکت

  1. محصولات مناسب
  2. طرح درامدزایی منصفانه
  3. پشتیبانی کارامد

– تجاری

  1. کسب ‌و کاری مستقل و غیر محدود به زمان
  2. بیزنسی بی نیاز از تخصص قبلی

شرکت پارس نیوشا نیک

شرکت تجارت وینا کران

در‌ دومین‌ قدم برای مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، به بررسی شرکت تجارت وینا کران می‌‌پردازیم. نام فارسی این شرکت، «تجارت وینا کران» بوده و به انگلیسی  tejarat vinna karan می‌باشد. این شرکت در حوزه تولید محصولات مراقبت پوست و آرایشی به صورت بازاریابی شبکه‌ای فعالیت کرده و با رعایت استاندار‌هایی در‌تولید، توانسته بود در لیست بهترین شرکت‌های بازاریابی قرار گیرد.

محصولات شرکت تجارت وینا کران

حوزه فعالیت شرکت تجارت وینا کران، با مدیریت آقای محمدرضا خانی پیله رود، ارائه محصولات مراقبت پوست و آرایشی با برند وینا می‌باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که این شرکت را نسبت به دیگر کمپانی‌ها برتر می‌سازد، ترکیبات محصولات آن است. متریال محصولات شرکت تجارت وینا کران کاملاً گیاهی بوده و مواد معدنی عضو جدایی ناپذیری از کرم‌های مراقبتی این کمپانی می‌باشند. نکته قابل توجه درباره محصولات این شرکت آن است که هیچ عوارضی برای پوست شما ایجاد نمی‌کنند و می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید‌ محصولات اقدام کنید.

وضعیت شرکت تجارت وینا کران

  • وضعیت: تعطیل

شرکت تجارت وینا کران، به علت باطل شدن پروانه کسب‌، مجاز نمی‌باشد و همین نکته می‌تواند یکی از معایب مرتبط با این شرکت محسوب شود.

مزایای مقایسه‌ای خدمات شرکت تجارت وینا کران

مدیران و بنیان‌گذاران شرکت تجارت وینا کران، با استفاده از استانداردهای جهانی و همکاری با دیگر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، توانسته‌اند محصولات خود را به طور کاملاً ارگانیک و با بالاترین کیفیت عرضه کنند و میزان کیفیت خدمات خود را بالا نگه دارند. این شرکت به‌ علت همکاری با دیگر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای برت، و کسب تجارب آن‌ها، توانسته تا اصول استانداردهای جهانی را تا حد بالایی رعایت کند. از همین رو، کالاهای تولیدی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند. نکته قابل توجه این است که شما می‌توانید محصولات این شرکت را به‌ صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید.

شرکت تجارت وینا کران

 

هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان

هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان با برند انحصاری وست ویژن، رسالت خود را بر انتشار آموزه‌هایی ارزشمند در رابطه با خواص و چرایی مصرف فراورده‌های زنبور عسل و به خصوص ژل رویال، متمرکز کرده است. همچنین با در نظر داشتن اهداف والای خود حول محور گسترش سلامت در جوامع امروزی، از روش‌های علمی_کاربردی گوناگونی بهره‌گیری می‌کند.

وست ویژن برای دستیابی به اهداف خود، استفاده از فراورده‌های زنبور عسل نظیر ژل رویال را جهت تولید محصولات سلامت، در دستور کار خود قرار داده است. حال شاید برایتان سوال باشد که بهترین محصولات وست ویژن کدام است؟! در ادامه همراه ما باشید تا بدین پرسش پاسخ دهیم:

محصولات هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان

  • معجون هیگادو – Higado
  • معجون رنفورد – Renford
  • معجون هلسا – Helsa
  • معجون دلیشیا – Delishia
  • معجون براسا – Brasa
  • شربت کبوسل – Kabosel
  • شربت استرازا – straza
  • شربت ونوم – Venom
  • کرم پیراوا
  • کرم ونین
  • شامپو اویتار – Evitar
  • شامپو میرار – Mirar
  • گرده گل

وضعیت هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم

  • وضعیت: فعال

این شرکت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای خود را به شماره ۰۴۶۸۳۶۹۹۶۵ تا تاریخ ۱۴۰۶/۱۱/۰۴ تمدید نموده است. لذا در حال حاضر مثل گذشته، این هلدینگ با ارائه محصولات و فرآورده‌های ژل رویال، موفق به کسب روزافزون رضایت مشتریان شده و در شاخصه‌هایی نظیر کیفیت محصولات و قیمت مناسب یکی از بهترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران به شمار می‌رود.

مزایای مقایسه‌ای خدمات هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم

این هلدینگ همواره به فکر رفاه حال کارکنان خود بوده و با ایجاد بستر مناسب آموزشی باعث شده تا اعضا بتوانند وقت خود را در جهت شغل مورد علاقه خود صرف کرده و به عنوان یک شریک برای وست ویژن شناخته شوند. همچنین دیگر اهداف هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم که باعث تمایز آن نسبت به سایرین می‌شود، عبارت‌اند از:

  • ترویج فرهنگ سلامتی و سالم زیستی
  • افزایش فروش محصولات برای بالا بردن سطح سلامت جامعه
  • گذر از مرزهای سیاسی برای بهبود وضع سلامت مردم سرتاسر دنیا
  • کسب رضایت در مشتریان با ارائه محصولات باکیفیت و ارزنده
  • تاسیس پایگاه‌های مستقل برای همکاران و شرکا در مناطق مختلف

فلذا می‌توان گفت با عنایت به گسترش فرهنگ غلط بهره‌گیری از انواع فست فودها در جوامع مختلف، وست ویژن قصد دارد به عنوان پرچمدار استفاده از محصولات ارگانیک، مخصوصاً فراورده‌های زنبور عسل و به ویژه ژل رویال، سلامتی و نشاط برای مردم سرتاسر جهان به ارمغان آورده و تا چند سال آیندهدر زندگی حداقل یک میلیون نفر، تاثیر مستقیم مثبتی داشته باشد.

 

هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان

تلاش کاران سرمایه وزین (تکسو)

در این قسمت از مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، به بررسی شرکت تلاش کاران سرمایه وزین می‌پردازیم. شرکت تلاش کاران سرمایه وزین، که به اختصار «تسکو» نیز نامیده می‌شود، در حوزه تولید، فروش‌ و ارائه محصولات گوناگون در حال فعالیت می‌باشد. بیشتر فراورده‎های شرکت تکسو، در حوزه مواد غذایی و آرایشی بهداشتی می‌باشد.

عرضه و فروش‌ محصولات تکسو، به طور کاملا‌ مستقیم بوده و شرایطی را فراهم کرده تا افراد بیشتری محصولات مورد نظر خود را به راحتی هرچه تمام‌ و بدون نیاز به سفرهای بین شهری، تهیه کنند. شرکت تسکو، امروزه بیش از ۱۵۰ پرسنل رسمی در سراسر کشور و در دو سطح ستادی و پشتیبانی دارا می‌باشد به علاوه، بیش از ۱۰۰۰ نفر در قالب مشاور فروش شرکت تلاش کاران سرمایه وزین، در سراسر کشور در حال فعالیت هستند.

شرکت بازاریابی تلاش کاران سرمایه وزین، در سال ۱۳۸۸ شمسی تاسیس شد. این کمپانی در سال ۱۳۹۰ به عنوان یکی از پیشگامان صنعت فروش مستقیم، مجوزهای لازم را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد. علاوه بر آن، تسکو در سال ۱۳۹۴، پروانه کسب فعالیت بازاریابی خود را به طور رسمی اخذ نمود.

محصولات شرکت تلاش کاران سرمایه وزین

شرکت تکسو، در زمینه‌ فروش مواد غذایی و محصولات زیر فعالیت می‌کند که محصولات آن عبارتند از:

  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • محصولات چرمی
  • فرش
  • تابلو
  • محصولات لوکس
  • محصولات هنری

باید به این نکته توجه کنید که تکسو، یک مرکز تجاری چند سویه می‌باشد. فعالیت این شرکت، به عنوان یک تولید کننده محصولات مصرفی خریداران، نشانگر توان تولیدی ملی کشور است. این مجموعه در زمینه تولید محوصلات زیر هم فعالیت دارد:

  • نوشیدنی‌های گرم
  • ادویه
  • چاشنی‌های خوراکی
  • محصولات مراقبتی پوست
  • محصولات مراقبتی مو

وضعیت شرکت تکسو

  • وضعیت: فعال

شرکت تلاش کاران سرمایه وزین، با مدیریت آقای محمد رویایی، همچنان با قدرت درحال فعالیت می‌باشد. شماره مجوز این شرکت ۰۴۲۲۴۷۸۵۸۱ بوده و به مدت ۵ سال تا تاریخ ۱۴۰۴/۷/۱۴ معتبر است. شرکت تکسو، با تولید محصولات مرغوب، در تلاش است تا به حفظ و بهبود سلامت مردم کمک کند.

مزایای مقایسه‌ای خدمات شرکت تلاش کاران سرمایه وزین

یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت تلاش کاران سرمایه وزین، در مقایسه با دیگر شرکت‌ها این است که شما به هنگام دریافت محصول، تمامی اطلاعات مرتبط با آن را اخذ خواهید نمود. از همین‌ رو، می‌توانید با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

شرکت تلاش کاران سرمایه وزین

کاریزما تجارت یکتا

این شرکت که در زمینه لوازم خانگی و مواد غذایی فعالیت دارد؛ مجوز کسب بازاریابی شبکه‌ای خود را در سال ۱۳۹۵، با اعتبار ۵ سال اخذ نمود. هدف این شرکت برقراری تعامل سازنده با مشتری بوده و همین عامل باعث تمایز آن با مجموعه‌های دیگر شده است. 

محصولات شرکت کاریزما تجارت یکتا

محصولات شرکت کاریزما تجارت یکتا، عبارت‌اند از:

  • دستمال مرطوب
  • موادغذایی
  • عطریات
  • شوینده
  • لوازم خانه
  • لوازم آشپزخانه

وضعیت شرکت کاریزما تجارت یکتا

  • وضعیت: تعطیل

 باتوجه به این که پروانه کسب شرکت کاریزما تجارت یکتا به مدیریت آقای مهندس سید علی طباطبایی با مجوز بازاریابی شبکه‌ای به شماره ۰۴۳۶۳۱۶۱۱۳ تا تاریخ ۱۵/۰۱/۱۴۰۰ صادر گردیده بود؛ در حال حاضر این شرکت تعطیل می‌باشد.

مزایای مقایسه‌ای خدمات شرکت کاریزما تجارت یکتا

تعدادی از محصولات آرایشی و بهداشتی، در ایران برای اولین بار توسط شرکت کاریزما تجارت یکتا به تولید رسید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‎های این شرکت عبارت‌اند از:

  • برقراری ارتباط کاملا مستقیم با مصرف‌ کنندگان
  • ارائه کالاهای باکیفیت
  • ارائه کالا‌هایی با قیمت مناسب

کاریزما تجارت یکتا این شرکت که در زمینه لوازم خانگی و مواد غذایی فعالیت دارد؛ مجوز کسب بازاریابی شبکه‌ای خود را در سال ۱۳۹۵، با اعتبار ۵ سال اخذ نمود. هدف این شرکت برقراری تعامل سازنده با مشتری بوده و همین عامل باعث تمایز آن با مجموعه‌های دیگر شده است. 

جمع بندی

شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای  در ایران به سرعت در حال پیشرفت و توسعه هستند. این شرکت‌ها می‌توانند کالاهای متنوعی از محصولات آرایشی بهداشتی گرفته تا لوازم مناسب آشپزخانه را تولید و عرضه نمایند. برخی از این شرکت‌ها همچنان فعال بوده و برخی دارای مجوز رسمی فعال نمی‌باشند. اما به طور کلی‌ با مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، می‌توان گفت که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود بوده که موجب تمایز آن از دیگری شده است.

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. چند نوع بازاریابی داریم؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.