در سالهای اخیر کمپانیهای مختلف با هدف فروش بیشتر، در روند تبلیغات و بازاریابی خود خلاقیت قابل توجه ای را ایجاد کردهاند و در این مسیر از روشهای نوین فروش بهرهمند شده اند. بازاریابی کوکاکولا با طرح مارول در بستهبندی جدید، نمونهای از به کارگیری شیوههای نوین فروش است.
بر اساس اخبار منتشره، کوکاکولا با رونمایی از بستهبندی جدید خود در طی کمپینی به دنیای مارول ورود میکند. این برند اعلام کرده در طی همکاری با مارول، محصولات خود را با بستهبندیهای جدیدی به بازار عرضه میکند. این محصولات نوشیدنیهای کوکاکولا و کوکاکولا زیرو را شامل میشود. بستهبندیهای این گروه از محصولات قابل اسکن بوده که بیش از ۳۰ قهرمان و شرور را نشان میدهند و از طریق AR و اسکن زنده به نظر میرسند.
نوشیدنیهای کوکاکولا با بستهبندی مارول
کوکاکولا در طی این کمپین، آگهیهای تلویزیونی و تبلیغات دیجیتالی بسیاری را منتشر کرده است. رئیس استراتژی و محتوای خلاقانه کمپانی کوکا در این خصوص گفت: تعامل طولانی مدت کوکاکولا با دیزنی، ما را به کشف ایدههای خلاقانه تشویق میکند و در پیشرفت مستمر ما نقش ویژهای دارد که احساس هیجانانگیزی را برای همگی ما به دنبال دارد. بازسازی شخصیتهای مارول برای طرفداران میتواند تجربه بینظیری باشد که این تجربه از طریق اسکن به وسیله AR امکانپذیر است.
همچنین کوکاکولا اعلام کرد که جدیدترین همکاری ما با مارول این امکان را فراهم میکند که با استفاده از میراث و وابستگی هر دو برند، تجربیات جدید و بینظیری را برای مشتریان به وجود بیاوریم. شایان ذکر است که در این کمپین جوایز مختلفی نیز در نظر گرفته شده است که بلیطهای سینما، اشتراک دیزنی و یادگاریها را شامل میشود. بازاریابی کوکاکولا با طرح مارول در بستهبندی جدید، بیش از ۳۰ کاراکتر را در بر میگیرد که در رنگهای قرمز، سفید و مشکی طراحی شده اند.
منبع: دی ام برد