2

کمپین بازاریابی کوکاکولا برای نسل هزاره

  • کد خبر : 7995
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
کمپین بازاریابی کوکاکولا برای نسل هزاره

به گزارش خبرگزاری imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز، کمپین بازاریابی کوکاکولا برای نسل هزاره آغاز شده است. در این روزها، عکس‌های سلفی به جزء ثابت و مهمی از زندگی نسل Y تبدیل شده‌اند. برخی افراد به فرصت‌های مختلفی برای گرفتن عکس‌های سلفی علاقه دارند. این علاقه مندی به سلفی، باعث شده که شرکت‌های […]

به گزارش خبرگزاری imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز، کمپین بازاریابی کوکاکولا برای نسل هزاره آغاز شده است. در این روزها، عکس‌های سلفی به جزء ثابت و مهمی از زندگی نسل Y تبدیل شده‌اند. برخی افراد به فرصت‌های مختلفی برای گرفتن عکس‌های سلفی علاقه دارند. این علاقه مندی به سلفی، باعث شده که شرکت‌های زیادی به دنبال معرفی ابزارهای مخصوص سلفی باشند. اکنون نوبت به کوکاکولا رسیده است. در کمپین بازاریابی به نام “بطری سلفی Selfie Bottle”، کوکاکولا از این علاقه نسل هزاره بهره‌گیری می‌کند.

کوکاکولا یک بطری 500 میلی‌لیتری را با یک دوربین مجهز طراحی و به عنوان اولین “بطری سلفی دنیا” معرفی کرد. این بطری به صورت خودکار، وقتی شما آن را به زاویه 70 درجه نسبت به افق می‌کنید، از شما تصویربرداری می‌کند و تصاویر به‌صورت مستقیم از طریق درگاه USB به گوشی شما انتقال پیدا می‌کنند.

کمپین بازاریابی کوکاکولا برای نسل هزاره

کمپین بازاریابی بطری سلفی کوکاکولا

کمپین بازاریابی کوکاکولا برای نسل هزاره مرتبط به یک رویداد تابستانی به نام “Gefen Team” است. هدف این کمپین افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در رویدادهای تابستانی کوکاکولا است و تشویق افراد به ثبت عکس‌های سلفی در این رویدادها، سپس به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اسنپ‌چت و اینستاگرام با استفاده از هشتگ مناسب می‌باشد.

نهایتاً، ارزش این کمپین در ترویج شرکت کوکاکولا و ایجاد ارتباط بین مخاطبان و برند است. مهم بودن این اقدام به خاطر تمرکز شرکت بر تولید محصولات تکنولوژیکی نیز در سال‌های اخیر به چشم می‌خورد. به عنوان مثال، در ابتدای امسال، شرکت کوکاکولا برنامه‌هایی برای بازیافت بطری‌های قدیمی و تولید هدست‌های واقعیت مجازی معرفی کرد.

منبع: آیمارکتور

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.