2

اعتمادسازی و صادرات تولیپس در بازارهای جهانی

  • کد خبر : 8768
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
اعتمادسازی و صادرات تولیپس در بازارهای جهانی

به گزارش عصر ایران به نقل از نتورک نیوز، قرارداد همکاری بلند مدت به امضای علیمحمدی مدیرعامل ناسیونال ایران و بهرامی مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات رسید. علیمحمدی با بیان اینکه محصولات ناسیونال در طول زمان تغییر نام داده است بیان کرد: در سال‌های ابتدایی فعالیت، محصولات به نام ناسیونال ایران عرضه می‌شد. سپس […]

به گزارش عصر ایران به نقل از نتورک نیوز، قرارداد همکاری بلند مدت به امضای علیمحمدی مدیرعامل ناسیونال ایران و بهرامی مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات رسید. علیمحمدی با بیان اینکه محصولات ناسیونال در طول زمان تغییر نام داده است بیان کرد: در سال‌های ابتدایی فعالیت، محصولات به نام ناسیونال ایران عرضه می‌شد. سپس در ادامه به پاناسونیک تغییر نام پیدا کرد و در حال حاضر برند ملی تولیپس به بازار معرفی شده است. وی در ادامه افزود: کیفیت ساخت ایران افزایش یافته است و معتقدیم در کنار تقویت شبکه فروش، باید تبلیغات نیز بهبود پیدا کند و اعتمادسازی و صادرات تولیپس در بازارهای جهانی به بهترین صورت انجام گیرد.

اعتمادسازی و صادرات تولیپس در بازارهای جهانی

برندسازی برای ورود به بازار جهانی

علیمحمدی در این زمینه بیان کرد که امروز به دنبال برندسازی برای ورود به بازار جهانی هستیم و به دلیل آگاهی ناکافی مردم از برندهای ایرانی، همکاری با مات در راستای جلب اعتماد مردم موجب افزایش سهم بازار شرکت می‌شود و مسیر ورود به بازارهای صادراتی هموار می‌شود.

رییس هیات مدیره تولیپس در راستای انعقاد با تفاهم نامه با شرکت‌های بازاریابی بیان کرد: در سال‌های گذشته تبلیغات تولیپس توسط تیم خود شرکت انجام می‌شد و با وجود همکاری با مات، همچنان این تیم فعالیت خود را ادامه می‌دهد؛ به بیان دیگر مات نقش سوپروایزر را برای تیم مارکتینگ تولیپس خواهد داشت.

علیمحمدی همچنین در این زمینه گفت: برندسازی یک شبه اتفاق نمی‌افتد و به همین دلیل همکاری خود را با شرکت تبلیغاتی مات آغاز کردیم تا ضمن ارتقای کیفیت، بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتریان، در راستای همکاری مارکتینگ به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنیم. همچنین امیدواریم مسیر اعتمادسازی و صادرات تولیپس در بازارهای جهانی را به بهترین شکل طی کنیم و با یک استاندارد بین المللی، همکاری بلند مدتی برای ایجاد ارزش افزوده در بخش تبلیغات داشته باشیم.

منبع: عصر ایران

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.