به گزارش خبرگزاری imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز، تبلیغات جذاب بدون حضور محصول در آن این روزها مورد توجه بالایی قرار گرفته است. تبلیغات معمولاً به منظور ابراز کارکرد خاص یک محصول به عنوان راه حل ارائه میشوند. حتی اگر تبلیغ به گونهای باشد که در نهایت مشتری به عنوان قهرمان داستان تبلیغ ظاهر شود، در تبلیغات جذاب برخوردهایی با محصول مورد نظر همچنان باقی است و برای دستیابی به رویای خود مشتری تأثیرگذار است.
طی سالها، چند تا از بهترین تبلیغات جذاب را دیدهایم که در آنها محصول واقعاً وجود ندارد. به همین دلیل مشتریان مضطرب میشوند و برای شناخت بهتر از آنچه فروخته میشود، مجبور به تحقیق میشوند. این ممکن است در برخی مواقع باعث سردرگمی مشتریان شود.
به هر حال، در برخی موارد دیگر، نشان داده شده است که برندینگ قوی چقدر میتواند تأثیرگذار باشد. در این مقاله، بهترین تبلیغات جذاب که در آنها محصول واقعاً وجود ندارد، معرفی شدهاند تا اثبات شود که تأثیر برندینگ قوی حتی در تبلیغات بدون محصول هم قابل تجربه است.
بهترین تبلیغات جذاب بدون حضور محصول در آن
- استراتژی تبلیغات بدون نمایش آبجوی نوشیدنی Corona
- محصولات Ikea
- محصولات مک دونالد
- محصولات کیت کت
منبع: ایمارکتور