به گزارش خبرگزاری ایرنا و به نقل از نتورک نیوز، مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسهای داشت. در این جلسه برنامه تدوینی فوتبال آسیا توسط مدیران اجرایی و بازرگانی، مورد بررسی قرار گرفت.
محمدرضا ساکت در این باره گفت: این برنامه به تدوین برنامههای بازاریابی فوتبال آسیا تا سال ۲۰۲۸ میلادی میپردازد و در کنار همه این موارد، اقدامات مهمی در حوزه بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۲، بررسی شد.
کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا
ساکت در ادامه تصریح کرد: در نشستی که امروز داشتیم؛ موارد گوناگونی از جمله بازرگانی و استراتژی، بازاریابی در فوتبال آسیا، بازاریایی و اسپانسرینگ، انواع نمونههای برندها و بازاریابیها مورد بررسی قرار گرفت و در مورد حق پخش رسانهای مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تبادل نظر صورت پذیرفت.
مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اضافه کرد: دعوت از اینفلوئنسرها جهت بازدید از تمرینهای بازیکنان، مورد تاکید کمیته قرار گرفت. ساکت ادامه داد: ایجاد غرفههای نمایش جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برای بازدید تماشاگران از فاصله نزدیک برای هر ۲ طرف میزبان و میهمان مورد بحث و بررسی واقع شد. این نشست با حضور داتور وینزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین اندرو راجرز مدیر تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
بیشتر بخوانید