0

هوش مصنوعی در تبلیغات چه تاثیری دارد؟

  • کد خبر : 8607
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
هوش مصنوعی در تبلیغات چه تاثیری دارد؟

به گزارش خبرگزاری imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز، هوش مصنوعی در تبلیغات خوش درخشیده است. در جریان استفاده از هوش مصنوعی (ChatGPT) در تبلیغات برند‌های بزرگ مانند مک دونالد و برگرکینگ، Subway نیز این هفته وارد این حوزه شده است. با این حال، تخصص‌های تبلیغات مطمئن نیستند که این مسئله همانقدر جذاب برای […]

به گزارش خبرگزاری imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز، هوش مصنوعی در تبلیغات خوش درخشیده است. در جریان استفاده از هوش مصنوعی (ChatGPT) در تبلیغات برند‌های بزرگ مانند مک دونالد و برگرکینگ، Subway نیز این هفته وارد این حوزه شده است. با این حال، تخصص‌های تبلیغات مطمئن نیستند که این مسئله همانقدر جذاب برای مخاطبان باشد که اهالی صنعت انتظار دارند.

تبلیغ یک شعبه از مک دونالد در برزیل، هفته گذشته این رقابت را آغاز کرد و بحث در مورد آن به زبان‌ها افتاد، باعث حرکت بازاریابان گردید. داستان این است که این غول همبرگرساز، یک تصدیق شگفت‌انگیز از طریق ChatGPT به دست آورده است.

مک دونالد، همواره با نشان دادن خلاقیت در تبلیغات، اولین برندی بود که به شیوه‌ای جالب با ChatGPT تعامل کرد و نتایج را در تبلیغات خود به کار گرفت. این برند از ابزار مولد هوش مصنوعی پرسید: “نمادین‌ترین برگر کدام است؟” و پاسخ (بیگ مک) را روی یک تابلو تبلیغاتی به نمایش گذاشت.

هوش مصنوعی در تبلیغات

تایید چت جی‌پی‌تی برای برندها

باتوجه به افزایش استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات، ممکن است با خود بگویید که واقعا تایید چت جی‌پی‌تی چه فایده‌ای دارد؟

نکته جالب درباره ChatGPT این است که شما می‌توانید این درخواست‌ها را به‌صورت شخصی در محیط خود امتحان کنید. هر فردی که تاکنون با هوش مصنوعی کار کرده باشد، اطلاع دارد که تحریک مؤثر و خلاقانه و دستیابی به خروجی مطلوب، مهارت‌های اساسی در تعامل با هوش مصنوعی هستند.

این موضوع یک حمله به برندهای مانند مک دونالد یا برگر کینگ نیست، اما تاکید می‌کند که خروجی‌های حاصل از هوش مصنوعی نمی‌توانند به عنوان یک نظرسنجی علمی در نظر گرفته شوند.

منبع: ایمارکتور

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.