0

دستگیری ۷۳ تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان

  • کد خبر : 8331
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
دستگیری ۷۳ تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از نتورک نیوز، سردار حسین حسن‌پور با ضمن اشاره به دستگیری ۷۳ تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان، بیان کرد که شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده‌اند و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برند. سردار حسن‌پور همچنین به این نکته اشاره کرد که […]

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از نتورک نیوز، سردار حسین حسن‌پور با ضمن اشاره به دستگیری ۷۳ تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان، بیان کرد که شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده‌اند و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برند. سردار حسن‌پور همچنین به این نکته اشاره کرد که فعالیت اینگونه شرکت ها کلاهبرداری بوده و کاملاً غیرقانونی و مجرمانه می‌باشد. وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته، صحت اطلاعات لازم مبنی بر فعالیت گسترده یک شرکت هرمی در استان برای پلیس محرز گردید و محل فعالیت اعضای این باند در شهرستان‌های رشت، انزلی، لنگرود و آستانه اشرفیه شناسایی شد.

دستگیری ۷۳ تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳ تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان توسط ماموران عملیات ویژه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سردار حسن‌پور همچنین به این موضوع اشاره کرد که این شرکت هرمی با همکاری اشخاصی خارج از کشور به صورت غیرقانونی اقدام به خروج ارز می‌نمود. وی افزود که با وجود هشدار‌های مستمر پلیس، هنوز شاهد فریب و کلاهبرداری از جوانانی هستیم که سرمایه‌های خود را در شرکت‌های هرمی از دست می‌دهند. جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده تبلیغات عضوگیری شرکت‌های هرمی، با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل فرمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.