0

کمپین تبلیغات و بازاریابی چیپس Lay’s در استادیوم سن سیرو

  • کد خبر : 9380
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کمپین تبلیغات و بازاریابی چیپس Lay’s در استادیوم سن سیرو

برند Frito-Lay یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی پپسی بوده که از تولیدکننده‌های انواع چیپس می‌باشد. درآمد این برند در سال ۲۰۲۳ در آمریکای شمالی حدود ۹ درصد رشد کرد که در مقایسه با رشد ۱۷ درصدی سال ۲۰۲۲ کاهش قابل توجه ای را تجربه می‌کند. با این حال اخیراً یک ویدیوی تبلیغاتی بسیار خلاقانه از این […]

برند Frito-Lay یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی پپسی بوده که از تولیدکننده‌های انواع چیپس می‌باشد. درآمد این برند در سال ۲۰۲۳ در آمریکای شمالی حدود ۹ درصد رشد کرد که در مقایسه با رشد ۱۷ درصدی سال ۲۰۲۲ کاهش قابل توجه ای را تجربه می‌کند. با این حال اخیراً یک ویدیوی تبلیغاتی بسیار خلاقانه از این برند در استادیوم سن سیرو اجرا گردید که به سرعت در فضای مجازی وایرال شد. این ویدیو به صورت زنده در هنگام یک بازی فوتبال با حضور دیوید بکهام و تیری هانری و مردم حاضر در استادیوم ضبط شده است. این ویدیو در کمتر از ۵ دقیقه فیلمبرداری شد تا مخاطبان شاهد کمپین تبلیغات و بازاریابی چیپس Lay’s در استادیوم سن سیرو باشند.

کمپین تبلیغات و بازاریابی چیپس Lay’s در استادیوم سن سیرو

ویدیو تبلیغاتی وایرال شده چیپس Lay’s

زمان این تبلیغ ویدیویی کمتر از ۲ دقیقه است که در آن دیوید بکهام و تیری هانری در کنار زمین استادیوم سن سیرو میلان ایستاده‌اند و مشغول تماشای بازی بین آث میلان و PSG هستند. در کمپین تبلیغات و بازاریابی چیپس Lay’s در استادیوم سن سیرو، هنری یک بسته چیپس در دست دارد اما زمانی که بکهام از او چیپس درخواست می‌کند با پاکت خالی مواجه می‌شود.

نکته مهم و اصلی این تبلیغ بیان شعار Lay’s توسط بکهام است. دیوید بکهام در ادامه این ویدیو خطاب به تماشاچیان ورزشگاه، شعار این برند یعنی No Lays No Games را می‌گوید که به این معناست بدون Lays بازی هم در کار نیست و هرکس یک بسته چیپس این برند را داشته باشد می‌تواند همراه با ما ادامه بازی را تماشا کند.

خلاقیت منحصربفرد ویدیوی تبلیغاتی این برند تنها به استادیوم سن سیرو محدود نشد و برند Lays با همکاری متا در این کمپین تبلیغاتی، یک تجربه دیجیتال به نام Lays detector را ارائه کرد. مصرف کنندگان با اسکن کد QR ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی این برند می‌توانند نشان دهند این محصول را دارند و شانس خود را برای کسب جوایز گوناگون مانند بلیط بازی فینال چمپیونزلیگ افزایش دهند.

منبع: دی ام برد

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.