1

فعالیت شرکت‌های هرمی طبق قانون ممنوع است!

  • کد خبر : 6799
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
فعالیت شرکت‌های هرمی طبق قانون ممنوع است!

به گزارش خبرگزاری ایرنا و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ چولکی اظهار داشت: باتوجه به اینکه فعالیت شرکت‌های هرمی طبق قانون ممنوع است؛ در جهت طرح پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز، اولین مرحله این طرح با بهره‌گیری از امکانات و توان پلیس‌های تخصصی، به مدت ۶ روز در سراسر کشور اجرا شد. این طرح […]

به گزارش خبرگزاری ایرنا و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ چولکی اظهار داشت: باتوجه به اینکه فعالیت شرکت‌های هرمی طبق قانون ممنوع است؛ در جهت طرح پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز، اولین مرحله این طرح با بهره‌گیری از امکانات و توان پلیس‌های تخصصی، به مدت ۶ روز در سراسر کشور اجرا شد. این طرح در اواسط اردیبهشت سال ۱۴۰۲ برگزار شد. در طی این پروسه شرکت‌های کلاهبرداری زیادی پلمب شدند.

فعالیت شرکت‌های هرمی

فعالیت شرکت‌های هرمی

معاون مبارزه با جعل آگاهی فراجا بیان نمود: فعالیت شرکت‌های هرمی قانون ممنوع است. از همین رو، وعده سودهای کلان از بابت معرفی زیرمجموعه از سمت لیدرهای این قبیل از شرکت‌ها، پوچ بوده و افراد نباید در دام این فریبکاران بی‌افتند.

چولکی افزود: عملکرد شرکت‌های هرمی در سایت‌های مرتبط اطلاع رسانی شد. هموطنان می‌توانند با بهره‌گیری از آن، اطلاعات جامعی را در مورد فعالیت شرکت‌های هرمی به دست آورند.

سرهنگ ادامه داد: عملکرد و نام‌های شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای نیز در سایت ایران هشدار و نتورک مارکتینگ اطلاع‌ رسانی می‌شود.

معاون مبارزه با جعل پلیس آگاهی فراجا از شهروندان درخواست کرد که از پرداختن به فعالیت‌هایی که دریافت سود آن در گرو وارد نمودن اعضای جدید است، به طور جد خودداری نمایند. همچنین چنانچه موارد مشکوکی مشاهده کردید، در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی درمیان بگذارید.

منبع: https://khabarban.com/a/37819440


بیشتر بخوانبد

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.