1

فعالیت ۱۲ هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی

  • کد خبر : 8297
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
فعالیت ۱۲ هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نتورک نیوز، حسنعلی فولادی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از فعالیت ۱۲ هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی خبر داد. وی اظهار داشت: حوزه صنایع دستی استان خدماتی جامع در زمینه‌های آموزش، تولید، فروش و بازاریابی را به […]

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نتورک نیوز، حسنعلی فولادی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از فعالیت ۱۲ هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی خبر داد. وی اظهار داشت: حوزه صنایع دستی استان خدماتی جامع در زمینه‌های آموزش، تولید، فروش و بازاریابی را به صنعتگران ارائه می‌دهد. همچنین افزود: جامعه صنعتگران صنایع دستی در این استان به سرعت در حال رشد است و ایجاد اشتغال از طریق صنایع دستی در این منطقه به اهمیت بسیاری دست یافته است.

فعالیت ۱۲ هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی

آموزش رشته‌های دارای مزیت

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد که طول سال آموزش‌های عمومی و تخصصی در حوزه رشته‌های مزیت‌دار شهرستان‌ها و استان برگزار می‌شود. وی به حوزه بازاریابی و فروش صنایع دستی اشاره کرد و افزود که در ششمین نمایشگاه صنایع دستی استان، غرفه مشاوره بازاریابی به صورت رایگان برای همه صنعتگران فراهم شده است.

او ادامه داد: حمایت‌هایی از صنعتگران استان در زمینه تولید صنایع دستی انجام می‌شود، از جمله اعطای تسهیلات با نرخ‌های مختلف که خراسان جنوبی در سال گذشته رتبه اول اعطای تسهیلات در این حوزه را به خود اختصاص داد. فولادی بیان کرد: بیش از ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه صنایع دستی از محل بند «الف» تبصره ۱۸ با نرخ ۱۲ درصد و تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال انفرادی و پشتیبان به صنعتگران پرداخت شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار داشت: زیرساخت‌های بازاریابی و فروش از جمله وظایف ما در حوزه صنایع دستی است، و اعزام صنعتگران به نمایشگاه‌های صنایع دستی در برنامه ما قرار دارد. وی همچنین به فعالیت ۱۲ هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی اشاره داشت.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.