حامد تاج الدین، مدیرعامل گروه آچاره در نشست خبری این مجموعه گفت: آچاره به عنوان بازوی بازاریابی در کنار بخش سنتی تلاش میکند کسب و کار این حوزه توسعه پیدا کند. وی افزود: ما رقیب بخش سنتی نیستیم بلکه به عنوان بازوی بازاریابی بخش سنتی، تلاش میکنیم انواع کسب و کار در این حوزه توسعه یابد. تاج الدین در ادامه بیان کرد: یکی از چالشهایی که در مسیر ما وجود دارد، شناسایی کانالهایی است که دسترسی ما را به متخصصین فراهم میکند.
معرفی پلتفرم آچاره
به طور کلی آچاره حالت سوپراپلیکیشنی داشته و در آن گروههای مختلف خدمات حضور دارند. این پلتفرم به کاربران خود این امکان را میدهد که هر خدمتی را که در منزل موردنیازشان است، از طریق وب سایت یا اپلیکیشن در اسرع وقت دریافت نمایند. خدمات مربوطه از نظافت و پذیرایی تا بازسازی و دکوراسیون منزل را شامل میشود. با استفاده از دانش فناوری اطلاعات تیم توسعه دهنده آچاره، انواع نیروهای خدماتی متخصص به طور مستقیم با متقاضیان در ارتباط خواهند بود.
در این پلتفرم حدود ۳۰۰ دسته سرویس وجود دارد که در شش گروه بزرگ قرار گرفته اند. نکته قابل توجه این است که برای ارتباط با همه گروه ها، کانالهای اختصاصی وجود دارد. برای تبلیغات و ارتباط گیری برخی گروهها سوشال مدیا مناسب است و برای برخی گروه ها، کانالهای محیطی مانند مترو، مرکز خرید و… بازدهی بهتری دارند.
مدیرعامل آچاره باور دارد این پلتفرم مختص بازاریابی بخش سنتی بوده و هیچ رقابتی با این حوزه ندارد. آچاره به عنوان بازوی بازاریابی در کنار بخش سنتی کمک میکند ابزار تبلیغات در اختیار این گروهها بوده و از آنها برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند. در پایان حامد تاج الدین بیان کرد که مشاورههای لازم جهت توسعه کسب و کار مربوط به بازار سنتی ارائه میشود و در همین راستا محتوای آموزشی مناسبی نیز تولید خواهد شد.
منیع: دی ام برد