2

افزایش ۹ درصدی بودجه بازاریابی آدیداس

  • کد خبر : 9508
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
افزایش ۹ درصدی بودجه بازاریابی آدیداس

آدیداس یکی از مشهورترین برندهای پوشاک و کفش ورزشی در سراسر جهان به حساب می‌آید که در طول سال‌ها فعالیت خود، با طراحان مشهوری برای ایجاد محصولات منحصربفرد همکاری کرده است. اخیراً این کمپانی با دریافت اولین گزارش زیان سالانه خود پس از سه دهه فعالیت، تصمیم گرفته است بودجه بازاریابی خود را افزایش دهد. […]

آدیداس یکی از مشهورترین برندهای پوشاک و کفش ورزشی در سراسر جهان به حساب می‌آید که در طول سال‌ها فعالیت خود، با طراحان مشهوری برای ایجاد محصولات منحصربفرد همکاری کرده است. اخیراً این کمپانی با دریافت اولین گزارش زیان سالانه خود پس از سه دهه فعالیت، تصمیم گرفته است بودجه بازاریابی خود را افزایش دهد. افزایش ۹ درصدی بودجه بازاریابی آدیداس می‌تواند سروصدای بیشتری را حول این برند ایجاد نماید.

سرمایه‌گذاری آدیداس در حوزه بازاریابی

به گفته مدیران این شرکت، آدیداس تصمیم دارد سرمایه‌گذاری مضاعفی در بازاریابی از جمله محصول، برند و فروش انجام دهد و انتظار دارد این کار در بلندمدت منجر به رشد قابل توجه‌ای شود. با توجه به اینکه آدیداس در چرخه تجارت جایگاه خوبی دارد اما به تازگی اعلام کرده است که این شرکت آنقدر که باید خوب نیست؛ به همین دلیل تصمیم گرفته شده است که سرمایه هنگفتی در بخش مارکتینگ انجام دهد. افزایش ۹ درصدی بودجه بازاریابی آدیداس گامی مهم در این خصوص است.

افزایش ۹ درصدی بودجه بازاریابی آدیداس

آدیداس در سه ماهه اول و با افزایش ۹ درصدی، حدود ۵۶۱ میلیون پوند معادل ۶۵۷ میلیون یورو را در بازاریابی و فروش سرمایه‌گذاری کرده است. امروزه این کمپانی مشهور در زمینه پایداری و مسئولیت‌های اجتماعی نیز اقداماتی انجام داده است. استفاده از مواد بازیافتی در تولید محصولات برای کاهش ردپای زیست محیطی و حمایت از جوامع محلی و خیریه‌ها از جمله این اقدامات است.

جمع‌بندی

تبلیغات متناسب و موثر موجب می‌شود گروه‌های هدف از برند و محصولات آگاه باشند. چنانچه تبلیغات برند موردنظر متوقف شود، مشتریان ممکن است فکر کنند که فرایند کاری شرکت با مشکل مواجه شده است. به همین دلیل تبلیغات مفید و موثر می‌تواند آگهی از برند را تقویت کند.

با راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی مفید، محصولات سریع‌تر به فروش می‌رسند و حس برتری خوبی نسبت به رقبا برای شرکت موردنظر به وجود می‌آورند. با سرمایه‌گذاری بر حوزه مارکتینگ، می‌توان خواسته مشتری را به نیاز او تبدیل کرد و فروش پایدار محصول را در طول سال‌ها حفظ نمود.

lمنبع: دی ام برد

تبلیغات کلیکی برند LG در سایت‌های ایرانی

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.