3

کمیسیون و پاداش بازاریابان بر روی وب‌سایت

  • کد خبر : 2935
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
کمیسیون و پاداش بازاریابان بر روی وب‌سایت

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب‌وکارهای مجازی در خصوص انتشار میزان کمیسیون و پاداش بازاریابان بر روی وب‌سایت به اطلاع می‌رساند: انتشار میزان کمیسیون و پاداش بازاریابان بر روی وب‌سایت به اطلاع شرکت های بازاریابی شبکه ای می رساند: مطابق بخشنامه شماره 60/149621 مورخ 94/07/07 دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی […]

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب‌وکارهای مجازی در خصوص انتشار میزان کمیسیون و پاداش بازاریابان بر روی وب‌سایت به اطلاع می‌رساند:

انتشار میزان کمیسیون و پاداش بازاریابان بر روی وب‌سایت

به اطلاع شرکت های بازاریابی شبکه ای می رساند:

مطابق بخشنامه شماره 60/149621 مورخ 94/07/07 دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب و کار های مجازی، انتشار میزان کمیسیون و پاداش بازاریابان بر روی وب‌سایت شرکت های بازاریابی شبکه ای مجاز نمی باشد و شرکت‌ها می‌توانند صرفاً میزان خرده‌فروشی بازاریابان برتر در هرماه شمسی را منتشر نمایند.
لازم به ذکر است عدم رعایت ضوابط، منجر به برخورد با شرکت خاطی مطابق مقررات می گردد.

اگر اخباری مستند از ادامه فعالیت سایت مذکور بصورت چند سطحی یا از طریق دامنه های جدید و یا اپلیکیشن دارید گزارش دهید. این اقدام به ما جهت محافظت از شما کمک خواهد نمود.

لطفا؛ هر چیزی را که فکر می کنید ممکن است تخلفات یا رویه تجاری بد در حوزه بازاریابی شبکه ای است گزارش دهیدگزارش شما به ما در جهت تامین منافع عمومی کمک خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.