0

کلمات متقاعد کننده که مشتریان دوست دارند بشنوند

  • کد خبر : 2023
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
کلمات متقاعد کننده که مشتریان دوست دارند بشنوند

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از محصولات را می خرید و برخی دیگر را در قفسه رها می‌کنید؟ چگونه می‌توانیم بین همه گزینه‌هایی که هر روز داریم، تصمیم بگیریم کدام را انتخاب کنیم؟ چه چیزی باعث می شود در نهایت تصمیم بگیرید که یک رستوران جدید را امتحان کنید، از […]

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از محصولات را می خرید و برخی دیگر را در قفسه رها می‌کنید؟ چگونه می‌توانیم بین همه گزینه‌هایی که هر روز داریم، تصمیم بگیریم کدام را انتخاب کنیم؟

چه چیزی باعث می شود در نهایت تصمیم بگیرید که یک رستوران جدید را امتحان کنید، از یک خمیر دندان جدید استفاده کنید یا به سراغ یک نرم افزار جدید بروید؟ پاسخ تا حد زیادی در انواع کلمات مورد استفاده برای فروش محصول یا خدمات نهفته است.

شاید هرگز متوجه این موضوع نشده باشید، اما کلمات نقش مهمی در کمک به مغز ما در تصمیم گیری برای خرید محصولات دارند. متغیرهای زیادی وجود دارد، اما یک چیز بارها و بارها ثابت شده است: کلمات خاص فروش بهتری دارند.

در این نوشتار برخی از کلمات متقاعد کننده که مشتریان هنگام تصمیم گیری دوست دارند بشنوند آورده شده است:

۱. رایگان

یکی از کلمات متقاعد کننده مشتری برای خرید (رایگان) است. شما می توانید تقریباً هر چیزی را به صورت رایگان، هر چقدر هم که کوچک باشد، ببخشید و توجه مردم را به خود جلب کنید.

۲. انحصاری

وقتی محصول خود را انحصاری می‌کنید یعنی فقط برای گروهی منتخب در دسترس است، باعث می‌شوید مردم بیشتر آن را بخواهند.

۳. ساده

در جهان پیچیده و پرمشغله‌ی امروزه و همچنین تنبل بودن ما، هر زمان که می شنویم انجام کاری ساده یا آسان است، به سمت آن جذب می‌شویم.

در نظرسنجی‌هایی که انجام شده که در آن از مشتریان پرسیده می‌شود که مهمترین فاکتورهای خرید آنها در خرید یک نرم‌افزار چیست، «استفاده آسان» در سه مورد برتر قرار دارد.

۴. شما

هنگامی که در حال فروش یا هر چیزی هستید که قصد متقاعد کردن دارید، از زبان اول شخص استفاده کنید. این باعث می شود که گوش خواننده یا شنونده کمی هیجان زده شود. و در سطح ناخودآگاه باعث می شود آنها احساس خاصی داشته باشند.

استفاده از “شما” نوشتن شما را محاوره ای می کند و صدای شما را به سطحی دوستانه می رساند که می توانید بهتر ارتباط برقرار کنید.

۵.بهترین

کدوم جمله بهتر است؟ “چگونه لاستیک پنچر را عوض کنیم” یا “بهترین روش تعویض لاستیک پنچر”.

اگر چند بار چیزی را در گوگل جستجو کرده‌اید اما به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، به عقب برگردید و کلمه “بهترین” را جلوی جستجوی خود اضافه کنید.

۶. مقایسه

با رسانه‌های اجتماعی و تعداد سایت‌ها و وبلاگ‌های نقدی که امروزه وجود دارد، عملاً همه قبل از تصمیم‌گیری مقایسه می‌کنند.

به خوانندگان خود بگویید کیفیت، سهولت استفاده و قیمت شما را با رقبایتان مقایسه کنند. حتی بهتر است خودتان با انجام مقایسه، کار را برای آنها آسان کنید.

وقتی آشکارا تفاوت بین محصول خود و رقبای خود را به مشتریان نشان می دهید، کار را برای آنها آسان می‌کنید و آنها از این بابت سپاسگزار خواهند بود.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2023

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.