0

کلاهبرداری شرکت هرمی بلم در لارستان

  • کد خبر : 6722
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
کلاهبرداری شرکت هرمی بلم در لارستان

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، فرمانده انتظامی لارستان، اعلام کرد که باند شرکت هرمی بلم در لارستان با حدوداً ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری منهدم شد. وی‌ افزود: در طی عملیاتی، دو نفر از افراد مشغول در این شرکت بازداشت شدند. سرهنگ سیدمحمد یوسفی در روز دوشنبه، ١٨ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با تعدادی […]

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، فرمانده انتظامی لارستان، اعلام کرد که باند شرکت هرمی بلم در لارستان با حدوداً ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری منهدم شد. وی‌ افزود: در طی عملیاتی، دو نفر از افراد مشغول در این شرکت بازداشت شدند.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی در روز دوشنبه، ١٨ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با تعدادی از خبرنگاران گفت و گو داشت. طی این نشست خبری گفت: خبر مبنی بر این است که افرادی از خارج از کشور با شرکت هرمی بلم در لارستان اقدام به مهره‌گیری به صورت هرمی کرده و به بهانه بالا بردن سرمایه از اقشار مختلف، از افراد کلاهبرداری می‌کنند.

روش پیگیری کلاهبرداری شرکت هرمی بلم

سرهنگ یوسفی گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای‌ پیگیری کلاهبرداری شرکت هرمی بلم در لارستان شروع کرد. در همین راستا بررسی‌های لازم برای کشف مخفیگاه متهمین را انجام دادند. فرمانده انتظامی لارستان افزود: به محض اینکه متهمان به مقر کل انتظامی شهرستان منتقل شدند. همچنین مستندات پلیس را مشاهده نمودند؛ به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی با ترفند تشکیل باند هرمی با عنوان به «شرکت بلم» اعتراف کردند.

یوسفی گفت: تا الان، حدوداً ۴۲ نفر از شکات به مقر انتظامی مراجعه کرده و از این شرکت هرمی شکایت داشته اند. پس از انجام تحقیقاتی متهمین برای ادامه روند قضایی به دادسرا منتقل شدند.

منبع: https://khabarban.com/a/37704065

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.