1

چگونه کسب و کار های کوچک می‌توانند از بازاریابی شبکه‌ای استفاده کنند

  • کد خبر : 2032
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
چگونه کسب و کار های کوچک می‌توانند از بازاریابی شبکه‌ای استفاده کنند

تاریخچه مختصری از کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای برای اینکه بفهمیم آینده بازاریابی شبکه ای به کجا می رود، باید به این نکته نیز توجه کنیم که این کسب و کار چه زمانی شروع شد و چگونه طی سال ها تکامل یافته است. در سال 1886 – مدل کسب و کار MLM در ایالات متحده […]

تاریخچه مختصری از کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای

برای اینکه بفهمیم آینده بازاریابی شبکه ای به کجا می رود، باید به این نکته نیز توجه کنیم که این کسب و کار چه زمانی شروع شد و چگونه طی سال ها تکامل یافته است.

در سال 1886 – مدل کسب و کار MLM در ایالات متحده در طول سال 1886 با تأسیس Avon تکامل یافت.

در سال 1925 – حجم فروش مستقیم به حدود 300 تا 500 میلیون دلار افزایش یافت.

بین سال‌های 1940 و 1960، شرکت‌های زیادی ظهور کردند که از مفهوم بازاریابی چند سطحی یا بازاریابی شبکه‌ای حمایت می‌کردند.

در سال 1970 – محصولات جدیدی ظهور کردند و بر گسترش تجارت MLM متمرکز شدند. محصولات به محصولات سلامتی، محصولات خانگی، مواد غذایی دسته بندی شدند تا مصرف کنندگان را جذب کنند.

بین سال‌های 1990 و 1996 – بسیاری از شرکت‌های بزرگ MLM مانند Avon، Amway، Tupperware خدمات خود را به بازار جهانی گسترش دادند تا مشتریان بسیار بیشتری جذب کنند. کشورهایی مانند هند، کره، چین شاهد هجوم مشاغل MLM بودند.

چگونه کسب و کار های کوچک و متوسط ​​و استارت‌آپ‌ها می‌توانند از بازاریابی شبکه‌ای استفاده کنند

همان‌طور که کسب و کار های سنتی باید در ۲سال گذشته تغییر شکل داده‌اند و تغییر کردند، بازاریابی شبکه‌ای نیز همین‌طور است.

تنها تفاوت این است که دنیای بازاریابی شبکه‌ای از قبل پایه‌های لازم را داشت.

کووید-19 بسیاری از کسب و کارهای کوچک را مجبور کرد تا برای اولین بار بصورت آنلاین از خانه کار کنند.

بازاریابی شبکه ای توزیع کنندگان را قادر می سازد تا به راحتی از خانه خود به صورت آنلاین کار کنند.

مکانیسم بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند نشان دهد که چگونه داشتن کسب و کار خود می‌تواند منجر به داشتن زندگی سرشار از زمان، پول، تعادل و آزادی نهایی شود. چیزی که بسیاری از استارت‌آپ‌ها نمی‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

در اینجا سه ​​راه کلیدی ارائه شده که شرکت‌های کوچک ​​و استارت‌آپ‌ها می‌توانند از بازاریابی شبکه‌ای برای بهبود کسب‌وکار و زندگی شخصی خود استفاده کنند:

1. از حمایت یک تیم برخوردار باشید

هنگام ایجاد یک کسب و کار بازاریابی‌ شبکه‌ای، شبکه ایجاد کنید و با افرادی که برای کسب‌ درآمد مشتاق هستند روابط برقرار کنید.

این مهارتی است که می تواند برای هر کسب و کار کوچک، بزرگ یا تازه کار بسیار مفید باشد.

در یک تجارت بازاریابی شبکه ای، شما از حمایت تیمی از افراد همفکر برخوردار هستید که همیشه پشت شما هستند.

2. بر تغییرات اقتصادی غلبه کنید

بازاریابی شبکه ای را می توان ضد رکود دانست. همانطور که قبلاً اشاره شد، مردم مصرف مایحتاج زندگی را متوقف نمی کنند.

با این حال، برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها، این مورد صادق نیست. زمان آن فرا رسیده است که کارآفرینان نگاهی جدی به بازاریابی شبکه ای بیندازند و در مورد تصورات غلطی که نسبت به صنعت دارند تجدید نظر کنند.

.بیشتر بخوانید:

پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران

3. مهارت‌های تجارت الکترونیک را توسعه دهید 

مهم ترین تغییر در صنعت بازاریابی شبکه ای این است که می تواند 100٪ آنلاین باشد، که در دنیای امروز راحت ترین روش است.

روزهایی که مجبور بودید از مردم بخواهید تا محصول یا خدمات خود را حضوری معرفی کنید، گذشته است. اکنون می توانید کسب و کار خود را از طریق تلفن خود با افرادی که در سرتاسر جهان هستند ارائه دهید.

تمام مهارت‌ها و رشد شخصی که در فضای بازاریابی شبکه‌ای کسب می‌کنید، می‌تواند در هر بخش دیگری از زندگی و سایر مشاغل برای شما مفید باشد.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.