2

قوانین بازپسگیری کالا در بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 2579
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
قوانین بازپسگیری کالا در بازاریابی شبکه ای

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب‌وکارهای مجازی در خصوص قوانین بازپسگیری کالا در بازاریابی شبکه ای به اطلاع کلیه‌بازاریابان می‌رساند؛ قوانین بازپسگیری کالا در بازاریابی شبکه ای پیرو مفاد بند (۶) بخشنامه شماره ۶۰/۴۲۲۹۰ مورخ ۹۶/۰۲/۱۱ درخصوص بازپس گیری کالا، اعلام می­دارد:خودداری از بازپس گیری محصولات صرفاً با اثبات “غیر قابل فروش مجدد […]

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب‌وکارهای مجازی در خصوص قوانین بازپسگیری کالا در بازاریابی شبکه ای به اطلاع کلیه‌بازاریابان می‌رساند؛

قوانین بازپسگیری کالا در بازاریابی شبکه ای

پیرو مفاد بند (۶) بخشنامه شماره ۶۰/۴۲۲۹۰ مورخ ۹۶/۰۲/۱۱ درخصوص بازپس گیری کالا، اعلام می­دارد:خودداری از بازپس گیری محصولات صرفاً با اثبات “غیر قابل فروش مجدد بودن کالا” امکانپذیر بوده بنابراین دلایلی نظیر خاتمه قرارداد با تامین کنندگان ، جدید نبودن تاریخ تولید یا تغییر فصل خرید، تغییر فرمولاسیون محصول، تغییر قیمت کالا و عدم موجودی کالا در سبد فروش ممنوع است.بدیهی است، عدم رعایت موارد فوق، وفق بند (۱۲) ماده (۱۳) آیین نامه اجرایی مواد (۲) ، (۱۲) و تبصره ماده (۸۷) قانون نظام صنفی تخلف محسوب می گردد.

کلام آخر

عدم صدور هشدار موید این نیست که فعالیت کسب و کارهای دیگر کاملاً در چارچوب قانون است. گزارش شما می‌تواند ما را به موقع در مورد شناسایی رویه تجاری بد یا بروز تخلفات در حوزه بازاریابی شبکه ای آگاه نماید.

لطفا؛ هر چیزی را که فکر می کنید ممکن است تخلفات یا رویه تجاری بد در حوزه بازاریابی شبکه ای است گزارش دهیدگزارش شما به ما در جهت تامین منافع عمومی کمک خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2579

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.