3

شرط فسخ قرارداد در بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 2575
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۸
شرط فسخ قرارداد در بازاریابی شبکه ای

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب‌وکارهای مجازی در خصوص شرط فسخ قرارداد در بازاریابی شبکه ای به اطلاع کلیه‌بازاریابان می‌رساند؛ شرط فسخ قرارداد در بازاریابی شبکه ای براساس اعلام نظر شماره ۶۰/۲۳۹۷۱۳ مورخ ۹۶/۱۰/۲۷ دبیرخانه کمیته نظارت، شرط منقضی شدن قرارداد فیمابین شرکت و بازاریابان براساس عدم خرید کالا در بازه زمانی یک […]

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب‌وکارهای مجازی در خصوص شرط فسخ قرارداد در بازاریابی شبکه ای به اطلاع کلیه‌بازاریابان می‌رساند؛

شرط فسخ قرارداد در بازاریابی شبکه ای

براساس اعلام نظر شماره ۶۰/۲۳۹۷۱۳ مورخ ۹۶/۱۰/۲۷ دبیرخانه کمیته نظارت، شرط منقضی شدن قرارداد فیمابین شرکت و بازاریابان براساس عدم خرید کالا در بازه زمانی یک ماهه، در این خصوص(ضمن محفوظ بودن حق عدم تمدید قرارداد از سوی شرکت) بدون رعایت ترتیبات و مهلت های موضوع بخشنامه شماره ۶۰/۵۷۷۳۳ مورخ ۹۵/۰۳/۰۴ از مصادیق “شرط فاسخ “تلقی گردیده و باطل است. بنابراین گذارندن چنین شرطی و عدم رعایت ترتیبات مقرر، زمینه ­ساز تحقق تخلف مندرج در ردیف (۲) بند (الف) ماده (۱۳) آیین­نامه اجرایی موضوع مواد (۲)، (۱۲) و تبصره ماده (۸۷) قانون نظام صنفی خواهد شد.

کلام آخر

عدم صدور هشدار موید این نیست که فعالیت کسب و کارهای دیگر کاملاً در چارچوب قانون است. گزارش شما می‌تواند ما را به موقع در مورد شناسایی رویه تجاری بد یا بروز تخلفات در حوزه بازاریابی شبکه ای آگاه نماید.

لطفا؛ هر چیزی را که فکر می کنید ممکن است تخلفات یا رویه تجاری بد در حوزه بازاریابی شبکه ای است گزارش دهیدگزارش شما به ما در جهت تامین منافع عمومی کمک خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2575

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.