2

شرکت بازاریابی شبکه ای نیوشانیک

  • کد خبر : 2926
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
شرکت بازاریابی شبکه ای نیوشانیک

شرکت پارس “نیوشانیک ” یکی از قدیمی ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران است که در سال 1391 که به فاصله کوتاهی از قانونی شدن فعالیت بازاریابی شبکه ای موفق به کسب مجوز از مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور گردید و تحت شماره 425800 در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. احمد […]

شرکت پارس “نیوشانیک ” یکی از قدیمی ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران است که در سال 1391 که به فاصله کوتاهی از قانونی شدن فعالیت بازاریابی شبکه ای موفق به کسب مجوز از مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور گردید و تحت شماره 425800 در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. احمد عیوضی ، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران ، با پیشینه ای آمیخته از تدریس و تجارت ، نیوشانیک را با هدف فروش مستقیم محصولات شرکت نیوشاداریان تاسیس نمود . این شرکت بر اساس تبصره 2 ماده 5 قانون نظام صنفی کشور موفق به اخذ پروانه کسب دائم به شماره 0426924780 گردیده است .

نیوشانیک نماینده انحصاری عرضه و فروش محصولات سهامدار و شرکت مادر خود ، نیوشاداریان ، است که بجای اینکه محصولات “نیوشا” را از روش های مرسوم ارائه کند ، از روش بازاریابی شبکه ای برای ارائه محصولات استفاده می کند و از این طریق ، هم محصولات را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و هم فرصت ویژه و ممتازی از کسب درآمد و کارآفرینی برای نمایندگان خود فراهم می کند . 

نیوشانیک با فراهم کردن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری لازم ، این امکان را به نمایندگان فروش خود می دهد تا به شکلی عادلانه و در عین حال نامحدود ،براساس طرح درآمدزایی خاص و ویژه نیوشانیک، از فروش محصولات توسط خود و اعضاء سازمان خود درآمد کسب کنند. با اینکه نیوشانیک یک بنگاه تجاری است ، اما همیشه نگاه ویژه ای به مسئولیت های خود نسبت به جامعه و مردم دارد و بر اساس همین مسئولیت پذیری اجتماعی، طی سالهای گذشته بارها با مشارکت نمایندگان و مربیان نیوشانیک ، به شیوه های خلاقانه و در عین حال موثر، حمایت و همبستگی خود را از اقشار مختلف جامعه اعلام کرده‌است. از جمله برگزاری کمپین های سراسری خیرخواهانه در راستای همبستگی و حمایت از بیماران ام . اس که با همکاری جامعه حمایت از بیماران ام .اس ایران که در سال های گذشته به مرحله اجراء درآمده است.

قوانین شرکت نیوشانیک

قوانین عضویت

ماده 1. حداقل سن لازم برای عضویت در نیوشانیک، 18 سال تمام شمسی است.

ماده 2. نماینده فروش، فقط به صورت اینترنتی و از طریق تارنمای رسمی شرکت می تواند اقدام به ثبت نام و عضویت نماید.

ماده 4. ثبت کد ملی حامی در فرم ثبت نام الزامی است و چنانچه فرد فاقد حامی باشد می تواند با ثبت کد حامی اعلام شده‌از سوی شرکت به شماره 2166566256، شرکت را به عنوان حامی خود انتخاب کند.

ماده 5. عضویت نماینده فروش با دریافت قرارداد او توسط شرکت رسمیت می یابد. نیوشانیک بر حسب اختیاراتش می تواند درخواست افراد را پذیرفته یا رد نماید. در صورت رد درخواست عضویت از سوی شرکت، نامه ای به همراه دلایل ردّ درخواست به آدرس پست الکترونیکی متقاضی ارسال می شود.

ماده 6. در صورتی که نماینده فروش اقدام به لغو عضویت خود و انصراف از فعالیت در شرکت نماید، برای عضویت مجدد، با رعایت مفاد ماده 55 و تبصره های ذیل آن، باید نسخه اصلی درخواست عضویت مجدد خود را به همراه کد ملی حامی جدید از طریق دفترکاری به شرکت ارائه نماید.

ماده 7. عضویت در نیوشانیک رایگان است و مستلزم پرداخت وجه یا خرید محصول نیست.

ماده 8. هزینه های احتمالی نمایندگان در راستای بازاریابی و جذب مشتریان بر عهده ایشان است و نیوشانیک تعهدی نسبت به پرداخت اینگونه هزینه ها ندارد.

ماده 9. با پذیرش فرم ثبت نام متقاضی از سوی نیوشانیک، یک دفتر کار مجازی در تارنمای شرکت به وی اختصاص‌داده می شود که نماینده فروش می تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.newshanik.ir و وارد نمودن شناسه کاربری و گذر واژه اختصاصی خود به آن وارد شود.

ماده 10. نیوشانیک هیچگونه تعهدی از قبیل پرداخت حقوق ثابت، بیمه و … به نمایندگان فروش از هر رتبه ای که باشند، ندارد.

نیوشانیک

قوانین محصولات

ماده 12. کلیه کالاهای قابل عرضه از سوی نیوشانیک دارای شماره ثبت علامت تجاری، مجوز وزارت بهداشت و درمان، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء هستند.

ماده 13. مشخصات فنی کالاها که شامل تصویر، وزن، نوع و قیمت آنها است، در بخش فروشگاه تارنمای رسمی شرکت ارائه شده‌است.

ماده 14. شرکت متعهد می شود که به طور منظم نمایندگان فروش را در جریان اطلاعات ضروری و تغییرات کمی و کیفی محصولات شرکت قرار دهد.

ماده 15. نیوشانیک حق هر گونه تغییر در نوع، برند تجاری، قیمت و … کالاها را برای خود محفوظ می دارد و نمایندگان فروش حق اعتراض نسبت به این موضوع را ندارند.

قوانین سفارش و تسویه

ماده 16. محصولات شرکت منحصراً از طریق بازاریابی شبکه ای و نمایندگان فروش، قابل عرضه و فروش می باشد و کلیه سفارش ها می بایست در تارنمای شرکت به نشانی www.newshanik.ir ثبت گردد.

ماده 17. قبل از تسویه کامل مبلغ سفارش از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی، تحویل محصولات امکان پذیر نیست.

ماده 18. نماینده فروش تا 24 ساعت بعد از تأیید فاکتور ثبت‌شده (منتهی به همان ماه) فرصت دارد درخواست انتقال فاکتور خود را از طریق دفتر کاری به واحد خدمات و پشتیبانی ارائه دهد.

ماده 19. کلیه نمایندگان فروش متعهد هستند سفارش های مربوط به مصرف کنندگان را ظرف مهلت 24 ساعت پس از دریافت وجه در تارنمای شرکت ثبت نمایند.

حمل و ارسال محصولات

ماده 20. شرکت متناسب با مقصد تعیینی متعهد است ظرف مدت 3 الی 10 روز کاری اقدام به تحویل کالا به نماینده فروش یا مصرف کننده ای که نام وی در هنگام ثبت سفارش کالا ثبت شده است، نماید.

ماده 21. نماینده فروش فعال در شهرهای دارای شعبه می تواند کالای خود را در شعبه شرکت و یا درب منزل دریافت کند و از این رو در زمان تسویه فاکتور، باید یکی از دو گزینه «تحویل درب منزل» یا «تحویل در شرکت» را انتخاب کند. 

ماده 22. هر چند امضاء رسید تحویل کالا توسط نماینده فروش و یا هر شخصی که ایشان معرفی نموده به منزله تأیید صحت و سلامت کالاهای دریافتی توسط اوست، با این وجود در صورت وجود خرابی یا کسری احتمالی کالاها، نماینده فروش می تواند موضوع را از طریق واحد خدمات و پشتیبانی پیگیری نماید.

ماده 23. چنانچه کالا قبل از تحویل به نماینده فروش به هر دلیلی معیوب شده باشد، شرکت خود را موظف به تعویض آن می داند.

پورسانت

ماده 24. پورسانت نمایندگان فروش برابر طرح سوددهی شرکت و پس از محاسبات پایان ماه، حداکثر تا پایان هفت روز اول کاری ماه بعد، به حساب آنها واریز خواهد شد.

ماده 25. کلیه پورسانت های نمایندگان فروش تنها به حساب بانکی که به نام شخص آنها نزد بانک ملت باز گردیده و در فرم ثبت نام درج شده است، قابل واریز می باشد و پرداخت نقدی خارج از شبکه بانکی امکان پذیر نخواهد بود.

ماده 26. نیوشانیک هیچ پورسانتی بابت عضوگیری به نمایندگان فروش نمی پردازد و پورسانت و پاداش فقط بابت فروش محصولات این شرکت پرداخت می شود.

ماده 27. مبنای محاسبه پورسانت ها فروش مؤثر است.

ماده 28. نیوشانیک حق دارد بدهی های احتمالی نماینده فروش به شرکت را از پورسانت وی کسر نماید.

ماده 29. نیوشانیک در اعمال کسورات قانونی از جمله مالیات، عوارض، حق بیمه و … تابع قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران بوده‌و در صورت لزوم فوراً نسبت به اعمال آن در طرح سوددهی خود اقدام خواهد نمود. 

ماده 31. چنانچه پورسانت نماینده در موعد اعلام‌شده فوق پرداخت نگردد، وی باید با ارسال پرینت بانکی از طریق دفتر کاری خود به واحد خدمات و پشتیبانی شرکت موضوع را پیگیری نماید. در صورت صحت موضوع با رعایت سایر مقررات، پورسانت نماینده فروش واریز خواهد شد.

ماده 32. چنانچه نماینده فروشی در مورد مبلغ پورسانت دریافتی خود شبهه یا تردیدی داشت می تواند درخواست خود را به صورت مکتوب و همراه با امضاء و اثر انگشت خود و ذکر توضیحات کامل موضوع به آدرس help@newshanik.ir ایمیل نماید و چنانچه موضوع مطرحه صحت داشت، مابه التفاوت مبلغ پورسانت به حساب وی واریز می گردد.

نیوشانیک

قوانین تبلیغات

ماده 33. تبلیغات در خصوص معرفی برند تجاری نیوشانیک و کالاهای تحت توزیع در انحصار شرکت بوده‌و نیوشانیک با سیاست های خود در این زمینه فعالیت می نماید.  

ماده 34. استفاده از شیوه های تبلیغاتی اغواگرایانه و یا ارائه اطلاعات به صورت تحریف‌شده و غیرواقعی ممنوع است.

ماده 35. کلیه لوازم و تجهیزات تبلیغاتی که با هدف معرفی کار و محصول استفاده می‌شود، فقط توسط شرکت تولید می گردد. لذا، نمایندگان می‌ توانند در صورت تمایل این ابزار را از شرکت تهیه نمایند.

ماده 36. نسخه آماده چاپ کارت ویزیت نمایندگان فروش در دفتر کاری آنها بارگذاری شده است.

ماده 38. نمایندگان فروش به هیچ عنوان حق ساخت و استفاده از هر گونه مُهری که نام و لوگوی شرکت یا شماره تلفن یا آدرس یکی از دفاتر شرکت در آن باشد را ندارند.

ماده 39. استفاده از هرزنامه ها (ارسال ایمیل به کسانی که مایل به دریافتش نیستند) و سیستم های خودکار شماره گیری تلفن ممنوع است. تخلف از این ماده، تخلف از قوانین و مقررات به شمار آمده و منجر به حکم تعلیق یا لغو فوری عضویت شخص متخلف می شود.

ماده 40. هر گونه تبلیغ برای جذب نماینده فروش از هر طریقی از جمله سایت های تبلیغاتی، شبکه های اجتماعی و … ممنوع می باشد. 

ماده 43. نمایندگان فروش با هر رتبه سازمانی، بدون دریافت موافقت قبلی و مجوز کتبی شرکت، مجاز به انجام مصاحبه با رادیو، تلویزیون، روزنامه ها و مجلات یا برگزاری همایش عمومی جهت تبلیغ شرکت، محصولات و خدمات آن نیستند. تمامی درخواست های مرتبط با رسانه ها باید جهت هماهنگی به شرکت ارائه گردد.

ماده 49. فروش محصولات شرکت در فضای مجازی با رعایت آیین نامه مربوط به نحوه تبلیغات توسط کلیه نمایندگان فروش بلامانع می باشد لاکن می بایست تارنمای ایجاد شده منحصراً به فروش محصولات شرکت اختصاص‌داده شود.

قوانین مرجوعی محصولات

ماده 50. نماینده فروش مجاز به رد درخواست مرجوعی کالا از سوی مصرف کننده نهایی نمی باشد و تصمیم گیری در این رابطه فقط بر عهده مصرف کننده است و شرکت در صورتی که کالا به شکل سالم و مصرف نشده‌باشد، به نحوی که امکان فروش مجدد آن وجود داشته باشد، خود را ملزم به پذیرش حق انصراف کالا و خدمات وفق مفاد آیین نامه اجرایی مواد 38 و 42 قانون تجارت الکترونیکی می داند.

براساس ماده 38، شروع اعمال حق انصراف به ترتيب زير خواهد بود:

الف) در صورت فروش كالا، از تاريخ تسليم كالا به مصرف كننده و در صورت فروش خدمات، از روز انعقاد.

ب) در هر حال، آغاز اعمال حق انصراف مصرف كننده پس از ارائه اطلاعاتي خواهد بود كه تأمين كننده طبق مواد (33) و (34) اين قانون موظف به ارائه آن است.

ج) به محض استفاده مصرف كننده از حق انصراف، تأمين كننده مكلف است بدون مطالبه هيچ گونه وجهی عين مبلغ دريافتی را در اسرع وقت به مصرف كننده مسترد نمايد.

د) حق انصراف مصرف كننده در مواردی كه شرايط خاصي بر نوع كالا و خدمات حاكم است اجرا نخواهد شد. موارد آن به موجب آيين نامه ای است كه در ماده (79) اين قانون خواهد آمد.

ماده 51. نماینده فروش می تواند درخواست مرجوعی کالاهای خریداری شده را با لحاظ شرایط ذیل به شرکت اعلام کند:

الف) نماینده درخواست مرجوعی کالا را از طریق دفتر کار خود به صورت بر خط ثبت نماید.

ب) کالای مرجوع شده را با لحاظ شرایط اعلامی از سوی شرکت در خصوص پذیرش کالا به انبار یا یکی از دفاتر شرکت تحویل دهد.

ماده 52. چنانچه کالای مرجوع شده فاقد شرایط لازم برای پذیرش از سوی شرکت باشد، فرآیند مرجوعی متوقف شده و هزینه های بازپس گیری کالای مرجوع شده از انبار شرکت بر عهده مرجوع کننده کالا است.

ماده 53. شرکت در نحوه بازپس گیری محصولات ملزم به رعایت مفاد بند ط ماده 9 آیین نامه اجرایی تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی می باشد.

طرح پلکانی پرداخت شرکت نیوشانیک

بر اساس طرح پرداخت پلکانی گروهی نیوشانیک، توزیع کنندگان و حامیان –  با ثبت حداقل 1.000.000 ريال فروش شخصی – از فروش محصولات توسط خود و اعضاء گروه خود بین 1% تا 22% (بر مبنای قیمت با احتساب تخفیف محصولات) پورسانت دریافت می ­کنند. این طرح به حامیان این امکان را می­ دهد که نسبت به تفاضل ضریب درآمدی خود و ضریب درآمدی زیرشاخه­ های زیرین پورسانت عملکرد دریافت کنند.

برای محاسبه درآمد گروهی یک نماینده، کل حجم فروش جدا نشده (SV) او در ضریب درآمد تعلق‌گرفته به وی ضرب می ­شود تا پورسانت عملکرد ناخالص او تعیین شود، سپس مجموع پورسانت عملکرد ناخالص زیرشاخه­ های مستقیم او از پورسانت عملکرد ناخالص نماینده کسر می­ شود تا درآمد نهایی (پورسانت عملکرد خالص) او به دست بیاید.

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.