3

شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز

  • کد خبر : 2502
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز

شرکت مروارید پنبه ریز در سال 1363 با هدف ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه اقدام به تولید انواع محصولات بهداشتی نمود و با بیش از ربع قرن سابقه توانست کارنامه درخشان در امر تولید، فروش و توزیع گسترده محصولات بهداشتی در سرار کشور کسب نماید و با ایجاد کارخانه های متعدد جزو اولین تولید کنندههای کشور […]

شرکت مروارید پنبه ریز در سال 1363 با هدف ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه اقدام به تولید انواع محصولات بهداشتی نمود و با بیش از ربع قرن سابقه توانست کارنامه درخشان در امر تولید، فروش و توزیع گسترده محصولات بهداشتی در سرار کشور کسب نماید و با ایجاد کارخانه های متعدد جزو اولین تولید کنندههای کشور باشد .

شرکت مروارید پنبه ریز  در سال 1388 با هدف ترویج فرهنگ تجارت الکترونیک اقدام به تاسیس شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز و فروش محصولات خود از طریق سایت اینترنتی نمود. این شرکت در سال 1390 موفق به دریافت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای  از دولت جمهوری اسلامی ایران گردیده است و با اجرای درست وقانونی بازاریابی شبکه ای ، زیر نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت بازرگانی ، امید دارد که گام بزرگی در ایجاد اشتغال و گسترش تولید در کشور بردارد.

طرح کسب درآمد از بازاریابی شبکه ای پنبه ریز

طرح درآمدزایی شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه‌ریز، با مکانیزم ساده و پویای خود زمینه مناسبی را برای اشتغال تمام افرادی که به دنبال کسب درآمد چشمگیر، پایدار و مستقل هستند فراهم نموده است. 
تمام افراد از هر جنسیت، شغل و جایگاه اجتماعی تنها با عضویت در شرکت و فروش محصولات آن می‌توانند از سود، پورسانت و مزایای متنوع و جذاب این طرح برخوردار شوند.
طرح درآمدی شرکت مروارید پنبه ریز بر اساس تغییرات مصوب شرکت و نهادهای قانونی به‌صورت مستمر

به‌روزرسانی می‌شود.
آخرین نسخه معتبر طرح در قسمت زیر بارگذاری شده و در دسترس است.

قوانین و مقررات بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز

قرارداد

  1. همکاری مشاور مستقل فروش با شرکت، هیچ گونه رابطه استخدامی مابین فرد و شرکت ایجاد نمی کند.
  2. مشاور مستقل فروش هیچ وکالتی از طرف شرکت ندارد و انعقاد هر نوع قرارداد به نیابت از شرکت با اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع است.
  3. مصاحبه، مذاکره و یا تبلیغات در رسانه های جمعی و رسمی کشور (تلویزیون، رادیو، روزنامه‌ها و …) توسط مشاور مستقل فروش به نام شرکت و بدون مجوز، ممنوع است. مشاوران مستقل فروش نباید از اسامی، برندها، طرح‌ها و شعارهای شرکت سوء استفاده نمایند.
  4. در زمان ثبت نام بازاریاب، باید نسخه کامل از قرارداد و شرایط و ضوابط داخلی شرکت، از طریق پست الکترونیکی رسمی شرکت به بازاریاب ارسال شود.

 

عقد قرارداد در شرکت مروارید پنبه ریز

  1. مشاور مستقل فروش ملزم به عقد و ثبت قرارداد با شرکت از طریق وب سایت شرکت است.

قرارداد بر اساس الگوی کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه‌ای تدوین می شود.

محتوای قرارداد باید بر اساس قوانین ملی بازاریابی شبکه‌ای و ضوابط وزارت صنعت، معدن و تجارت تنظیم گردد.

رعایت مفاد قرارداد برای طرفین الزامی است.

  1. پس از عقد قرارداد، برای مشاور مستقل فروش کارت شناسایی عکس دار ممهور به مهر شرکت؛ مشتمل بر نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، کد واحد بازرگانی و نام شرکت بصورت الکترونیک صادر می شود.

هزینه صدور کارت بر عهده مشاور مستقل فروش نیست.

طراحی مکانیزم این کارت باید به نحوی باشد که ضمن افزایش ضرایب امنیتی (کاهش امکان جعل)، امکان تسریع در ثبت ورود و خروج افراد در شعب را فراهم نماید.

  1. مشاور مستقل فروش بعد از صدور کد واحد بازرگانی و ضمن تائید مطالعه مباحث آموزشی اولیه در وب‌سایت شرکت، مجاز به معرفی محصولات و یا جذب افراد به نام شرکت خواهد بود.
  2. مشاور مستقل فروش پس از انعقاد قرارداد با شرکت باید از ارتکاب هر گونه جرم و بزهکاری و یا هر فعالیتی که منجر به بدنامی شرکت شود، خودداری نماید.
  3. در صورت فوت مشاور مستقل فروش، جایگاه وی حداکثر تا 6 ماه پس از تاریخ فوت فعال خواهد بود.

حداکثر تا شش ماه پس از فوت مشاور مستقل فروش پورسانت وی مطابق ضوابط طرح درآمدی، محاسبه و به حساب وی واریز خواهد شد.

مطالبات پورسانت مشاور مستقل فوت شده تا آخرین ماه فعالیت حساب کاربری، طبق روال قانونی انحصار وراثت پرداخت خواهد شد.

درصورتی که در بازه زمانی حداکثر 6 ماه از تاریخ فوت مشاور مستقل فروش، مدارک قانونی معتبر انحصار وراثت به شرکت ارائه نشود، جایگاه وی مسدود شده و قابل انتقال به غیر نخواهد بود.

فسخ قرارداد در شرکت مروارید پنبه ریز

  1. فسخ به معنای لغو درخواست نمایندگی و غیرفعال سازی کد واحد بازرگانی فرد در این شرکت است.

فسخ به معنای حذف حساب کاربری نیست.

با فسخ قرارداد مشاور مستقل فروش، مشخصات و سوابق او از سامانه فروش حذف نخواهد شد.

  1. فسخ قرارداد با درخواست مشاور مستقل فروش و یا با احراز تخلف او مطابق با قوانین ملی بازاریابی شبکه‌ای و مقررات داخلی شبکه فروش امکان‌پذیر خواهد بود.
  2. تنها کسانی که درخواست نمایندگی داده اند، می توانند اقدام به فسخ قرارداد کنند.
  3. مشاور مستقل فروش برای فسخ باید وارد حساب کاربری شده و گزینه «فسخ» صفحه کاربری خود را انتخاب نماید.
  4. اگر از تاریخ درخواست نمایندگی 60 روز گذشته باشد، ابتدا حساب کاربری به مدت  15 روز فسخ معلق می شود و پس از آن فسخ کامل می گردد.

در طول این 15 روز گزینه «لغو فسخ» برای کاربر فعال است.

  1. اگر از تاریخ درخواست نمایندگی کمتر از 60 روز گذشته باشد، کاربر بلافاصله فسخ کامل می شود و فرصت «لغو فسخ» را ندارد.
  2. مشاور مستقل فروش باید نحوه دریافت کد فسخ را از طریق ایمیل یا پیامک انتخاب کند.
  3. پس از فسخ کامل، برای فعال شدن مجدد حساب کاربری، باید از طریق گزینه «ثبت نام مجدد» اقدام شود.
  4. مشاور مستقل فروش، پس از فسخ کامل در صورتیکه که از قانون بازپسگیری کالا جهت کسر پورسانت استفاده کرده باشند، برای فعال سازی مجدد حساب کاربری باید با شرکت تماس بگیرند.

تغییر معرف یا بالاسری

  1. مشاور مستقل فروش و مشتری ترجیحی از زمان ثبت‌نام در سامانه فروش و در صورتی که خریدی انجام ندهد، حداکثر 72 ساعت برای تغییر معرف خود فرصت خواهد داشت.
  2. در صورت گذشت 72 ساعت از زمان ثبت نام، باید باتوجه به جایگاه خود برای تغییر بالاسری ابتدا فسخ خود را زده(برای مشاوران مستقل فروش) و سپس  با توجه به موارد زیر اقدام نماید.

مشاور مستقل فروش اگر سه ماه شمسی متوالی، حداقل خرید را محقق نکند و هیچگونه فعالیتی نداشته باشد، امکان تغییر معرف را خواهد داشت.

در صورت رفع بلاک؛ تا زمانی که نماینده فروش، خرید و یا زیرمجموعه ای ثبت نکرده باشد، گزینه تغییر بالاسری همچنان فعال خواهد بود.

مشتری ترجیحی که قبلاً مشاور مستقل فروش بوده و سه ماه متوالی حداقل خرید را محقق نکند، می‌تواند تغییر معرف دهد.

  1. مشتری ترجیحی که قبلاً مشاور مستقل فروش نبوده و 30 روز از آخرین خرید او گذشته باشد، می‌تواند تغییر معرف دهد.
  2. روش دیگر برای تغییر بالاسری مشاور مستقل فروش، فسخ حساب کاربری است. مشتری باید پس از فسخ کامل، از طریق حساب کاربری «برای ثبت نام مجدد» اقدام نماید. در این حالت با یکی از شرایط زیر، سایت به مشتری اجازه می دهد با معرف جدید، ثبت نام مجدد کند:

از تاریخ آخرین ماهی که حداقل خرید را در آن داشته است (حداقل شرط تمدید قرارداد توسط شرکت)، سه ماه گذشته باشد. (ماهی که در آن خرید داشته است، محاسبه نمی شود.)

از ماهی که در آن درخواست نمایندگی تایید شده، 3 ماه شمسی گذشته و  هیچگونه خریدو فعالیتی نداشته باشد. (با احتساب ماهی که در آن درخواست نمایندگی تایید شده است.)

بازپس گیری کالا و کسر پورسانت

  1. طبق قوانین ملی بازاریابی شبکه ای؛ درج قیمت تمامی محصولات بر روی وب‌سایت ضروری است.
  2. طبق قوانین ملی بازاریابی شبکه ای عدم رعایت حق انصراف مشتری ممنوع است.

شرکت به دلایلی مانند تغییر فصل خرید، تغییر فرمولاسیون محصول، تغییر برچسب قیمت کالا و عدم موجودی کالا در سبد فروش نمی تواند از اجرای حق بازپس گیری بازاریاب امتناع نماید.

  1. در صورت فسخ قرارداد مشاور مستقل فروش، باز پس گرفتن محصولات فروخته شده با شرایط ذیل است:

کالا قابل فروش مجدد باشد (پلمپ باشد).

کالاهایی که تاریخ انقضای آنها کمتر از 8 ماه باشد، قابل برگشت نیستند.

کالاهای خریداری شده در حداکثر 12 ماه منتهی به تاریخ فسخ قرارداد، قابل برگشت هستند. به عنوان مثال فردی در تاریخ 1400/01/01 فسخ خود را می زند. ایشان مجاز هستند  سفارشات ثبت شده از تاریخ 1399/01/01 به بعد را، جهت بازپسگیری به شرکت عودت دهند.

مبلغ دریافتی کالای مرجوعی منهای هزینه ارسال و بازپس فرستادن کالا و سود خرده فروشی تعلق گرفته شده به مشاور مستقل فروش (از قیمت برای مصرف کننده) مسترد شده و مالیات غیر قابل استرداد است.

  1. پورسانت پرداخت شده در ازای فروش کالای مرجوعی از پورسانت بعدی تمامی مشاوران مستقل فروش سطوح بالاتر آن فرد کسر می شود.
  2. در زمان عودت کالا تحویل دهنده کالا باید حتماً شماره سفارش و فاکتور کالای عودتی را به همراه محصولات به شرکت ارسال نماید.
  3. در صورت باز شدن پک و کسری اقلام آن، پک قابل برگشت نیست و باید تمامی محصولاتی که بصورت پک ارائه شدند، با هم عودت گردند.
  4. در صورتی که عودت کالا در همان ماهی که کالا خریداری شده و تا قبل از انتهای ماه به شرکت رسیده باشد، باشد، پس از کسر هزینه پستی، کل وجه پرداختی به مشتری عودت می‎شود.
  5. اگر برگشت کالا در ماه‎های بعد از خرید آن کالا باشد، ضمن کسر تخفیف، مالیات و هزینه پستی از مشاور مستقل فروش، پورسانت‎های پرداخت شده به وی و سطوح بالاتر او نیز کسر خواهد شد.
  6. مشتریان ترجیحی از تاریخ تحویل حداکثر تا 7 روز کاری برای برگشت کالای خریداری شده،  فرصت خواهند داشت و پس از طی این بازه زمانی کالای فروخته شده پس گرفته نخواهد شد.
  7. بازپس گیری به دو دلیل ممکن است رخ دهد:

کالا سالم بوده ولی مشاور مستقل فروش از فروش آن منصرف شده‌است. در این صورت مشاور مستقل فروش ابتدا باید فسخ قطعی و سپس اقدام به مرجوع کردن کالا نماید.

کالا معیوب باشد. در این حالت مشاور مستقل فروش از لحظه دریافت کالا تا 7 روز کاری فرصت دارد تاریخ انقضا، کسری، اصالت و سلامت ظاهری کالا را کنترل‌نموده و در صورت مغایرت، کالا را جهت تعویض عودت دهد.

  1. در صورتی که مشتری کالای خریداری‌شده را به دلایل کیفی مرجوع نماید و این ادعا صحیح باشد، صرفاً از همان کالای خریداری‌شده، مجدداً برای او ارسال می گردد و تغییر و جابجایی در نوع کالا مجاز نیست.

شیوه های ترویج

  1. مشاور مستقل فروش ملزم به رعایت تمامی قوانین ملی بازاریابی شبکه ای، قوانین داخلی شبکه فروش و موازین قانونی و اخلاقی است.
  2. رعایت اصل امانت داری و حفظ محرمانگی اطلاعات مربوط به شرکت، مشتریان و افراد زیرمجموعه (مانند رمز عبور، میزان پورسانت و …) برای تمامی مشاوران مستقل فروش لازم الاجراست.

اقدام به جعل، تحریف و مخدوش کردن اسناد شرکت ممنوع است.

  1. مشاور مستقل فروش نباید بطورمستقیم/غیر مستقیم با سایر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای همکاری داشته‌باشد.
  2. حضور شرکت های بازاریابی شبکه ای درنمایشگاه ها به منظور عرضه محصولات خود مطابق مقررات مربوط به اعلام به دبیرخانه بلامانع است.

مشاوران مستقل فروش باید از تجمع و یا تشکیل جلسات در محل نمایشگاه به منظور معرفی کار و جذب بازاریاب اجتناب کنند.

  1. فروش محصولات باید مطابق فهرست ارائه‌شده و با رعایت ضوابط نرخ گذاری و قیمت متعارف بازار باشد.

شرکت موظف است قیمت و مجوزهای لازم (از جمله استانداردها و پروانه بهداشتی) برای محصولات خود را اخذ نماید.

شرکت موظف است فهرست محصولات، قیمت محصولات و نشانی انبار خود را به مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران اعلام کند.

قیمت محصول نباید از قیمت متعارف بازار بیشتر باشد.

  1. کلیه وجوه پرداختی بابت خرید محصولات شرکت باید فقط به حساب رسمی شرکت واریز شود.

شماره حساب بانک ملت 8155732678 ؛ به نام شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز

  1. مشاوران مستقل فروش باید تنها نسبت به فروش محصولات عرضه‌شده از طریق درگاه های اینترنتی رسمی شرکت PMLM اقدام کنند. (چه بصورت مجزا و چه ترکیبی)
  2. بازاریابی در محیط های رسمی که فعالیت تجاری در آنها مجاز نیست؛ مانند اماکن نظامی، اداری، آموزشی و فرهنگی ممنوع است.
  3. انتشار عمومی درآمد مشاوران مستقل فروش مجاز نیست.
  4. مشاوران مستقل فروش باید از تبلیغ خلاف واقع برای فروش محصولات اجتناب کنند.
  5. مشاوران مستقل فروش به هنگام فروش محصولات ملزم به ارائه اطلاعات موثر در تصمیم گیری مصرف کننده هستند.
  6. عدم تحویل به موقع کالا و خدمت به مصرف کننده به نحوی که موجب نارضایتی وی شود، جایز نیست.
  7. مشاوران مستقل فروش باید نسبت به نارضایتی مصرف کننده حداکثر طی 3 الی 10 روز کاری پاسخگو باشند.
  8. مشاوران مستقل فروش باید از اجبار خرید کالا و تحمیل شروط غیر منصفانه به مصرف‌کننده جداً خودداری نمایند.

عدم رعایت حق انصراف مصرف‌کننده از مصادیق این شروط است.

  1. مشاوران مستقل فروش باید از برگزاری همایش یا تشویق گروه فروش خود برای شرکت در همایش های خارج از چارچوب مقررات داخلی و قوانین ملی بازاریابی شبکه ای اجتناب کنند.
  2. مشاور مستقل فروش حق دریافت وجه یا اعمال هرگونه شرط نامتعارف برای عضویت افراد زیرمجموعه خود را ندارد.
  3. مشاور مستقل فروش باید از اجبار افراد زیرمجموعه به خرید و سرمایه گذاری اجتناب نماید.
  4. مشاور مستقل فروش باید از اجبار افراد زیرمجموعه به خرید بیش از توان فروش در یک دوره مشخص به نحوی که منجر به انبار کردن محصولات شود، خودداری نماید.
  5. هر گونه اقدام مشاور مستقل فروش به دریافت رشوه از مشاوران مستقل فروش و کارکنان شرکت ممنوع است.
  6. اقدام به اعتصاب فردی یا تجمع گروهی غیرقانونی بازاریابان جایز نیست.
  7. مشاور مستقل فروش نباید در انعکاس به موقع تخلفات افراد زیر مجموعه خود به کمیته بازرسی و نظارت داخلی شرکت کوتاهی کنند.
  8. مشاوران مستقل فروش نباید در تبلیغ محصولات و گسترش گروه فروش خود از روش های غیر قانونی (مانند هرمی) استفاده کنند.
  9. مشاوران مستقل فروش اجازه فروش مستقیم به سایر مشاوران مستقل فروش، توزیع کنندگان، عمده فروشان، خرده فروشان و واسطه‌ها را ندارند و تنها مجاز به فروش کالا به مصرف‌کننده خواهند بود.
  10. مشاوران مستقل فروش نمی توانند از طریق فروشگاه‌های ثابت و شبکه‌های مجازی اقدام به عرضه محصولات شرکت به مصرف‌کننده نمایند.

ایجاد صفحات مجازی مغایر با مقررات حکومتی و قوانین ملی بازاریابی توسط مشاوران مستقل فروش مجاز نیست.

  1. مشاوران مستقل فروش در هنگام تحویل کالا به مصرف‌کننده باید از مخدوش نبودن برچسب قیمت و یا هرگونه اطلاعات ثبت‌شده بر کالا اطمینان حاصل کنند.

فروش محصولات با قیمت بالاتر یا پائین تر از میزان مصوب و درج‌شده بر روی محصول و وب‌سایت رسمی شرکت مروارید پنبه ریز مجاز نیست.

  1. مشاوران مستقل فروش اجازه تغییر در بسته بندی کالاها را نخواهند داشت.
  2. هرگونه هزینه ای که مشاور مستقل فروش برای بازاریابی و جلب نظر مصرف کنندگان انجام دهد، به عهده خود اوست.
  3. مشاوران مستقل فروش باید در هنگام تبلیغ و گسترش گروه فروش خود از موارد زیر اجتناب کنند:

بی احترامی، افترا و اهانت به عوامل شرکت اعم از سطوح مدیریتی، ستادی و اجرایی

هر نوع جدل سیاسی

بی احترامی به ارکان نظام جمهوری اسلامی

ادعاهای دروغین سیاسی

بی احترامی به مقدسات اسلامی (توهین، سوگند دروغین به نام خدا و معصومین، تحریف آیات و روایات و …)

ترویج ایدئولوژی‌های معاند اسلام (فراماسونری، کمونیستی، عرفان‌های نوین و …)

توهین به قومیت‌ها و اقلیت‌های دینی

بیان کلمات توهین آمیز و نامناسب

روابط نامتعارف با جنس مخالف

شایعه سازی و تشویش اذهان عمومی

  1. مشاوران مستقل فروش باید از ایجاد درگیری لفظی و فیزیکی با همکاران و سایر مشاوران مستقل فروش در محل رسمی شرکت خودداری نمایند.
  2. هر مشاور مستقل فروش (با هر رده سازمانی یا راهبری) در صورت اطلاع از هر گونه تخلف، می تواند از طریق وب‌سایت رسمی شرکت، تلفن و یا سایر روش‌های ارتباطی، مراتب را به سازمان ارجاع دهد.

منشور اخلاقی شبکه فروش شرکت مروارید پنبه ریز

ما مشاوران مستقل فروش شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز با هم پیمان می بندیم که با تعهد به اصول زیر در توسعه و تعالی این کسب و کار گام برداریم:

  1. رعایت قوانین ملی بازاریابی شبکه‌ای
  2. احترام به هنجارهای فرهنگی و مذهبی در گفتار و رفتار
  3. صداقت در رفتار با مشتریان و تکریم افکار و اعتقادات آن‌ها
  4. رازداری و حفظ اطلاعات شخصی مشتریان و مجموعه‌ها
  5. پایبندی به تعهدات حرفه‌ای، سیاست‌ها و قوانین سازمان
  6. پرهیز از فرافکنی و تخریب شرکت های دیگر
  7. همفکری و همکاری در دستیابی به اهداف سازمان
  8. آموزش و ترویج قانونی کسب ‌و کار

قوانین فضای مجازی       

  1. اشاره به مزیت های محصول، فقط مطابق با موارد موجود در سایت مجاز بوده که می تواند به صورت تجربه شخصی از مصرف محصول نیز بیان شود.
  2. هرگونه تبلیغ عمومیِ صفحه نمایندگان فروش ممنوع است.
  3. هر گونه ارزان فروشی و گران فروشی محصولات ممنوع است.
  4. استفاده از هرگونه ” لوگو و تصویر”، نام و برندهای شرکت در صفحات مجازی ممنوع است.
  5. ایجاد هرگونه پیج تخصصی فروش، آموزش، تبلیغ محصول و فرصت کاری بصورت عمومی (public) که در آن تبلیغ محصولات انجام شود، ممنوع است. لازم به ذکر است صفحات مجازی برای عضوگیری نیستند و باید صرفاً برای اطلاع رسانی به مشتریان و اعضا، فعال باشند.
  6. هرگونه تیزر تبلیغاتی مستقل محصول باید پیش از انتشار به تایید شرکت برسد. مگر آنکه تیزر صرفا بیان تجربه شخصی نماینده از مصرف محصول باشد.
  7. فروش یا تبلیغ محصولات شرکت های دیگر در صفحه مجازی نمایندگان شرکت ممنوع است.
  8. اعلام عمومی قیمت و تخفیف کالا ممنوع است.
  9. ارائه محصول و فرصت کاری در سایت ها و اپلیکیشن های میزبان و عمومی ممنوع است.

در صورت عدم رعایت موارد فوق، اولین بار نماینده ضمن تعهد به شرکت، بلاک اخطار‌‌شده تا آن مورد را حذف کند. در صورت عدم رعایت تعهد و تکرار موارد پیشین، بلاک دائم خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.