1

۶ گام برای تبدیل شدن به یک رهبر در بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 2825
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۸
۶ گام برای تبدیل شدن به یک رهبر در بازاریابی شبکه ای

یکی از اشتباهات بزرگی که بسیاری از بازاریابان شبکه مرتکب می شوند این است که خود را به عنوان رهبر معرفی نمی کنند. رهبر یا لیدر شدن در بازاریابی شبکه ای یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای شهرت و نام تجاری خود در بازاریابی شبکه ای انجام دهید. زیرا مردم جذب تجارت […]

یکی از اشتباهات بزرگی که بسیاری از بازاریابان شبکه مرتکب می شوند این است که خود را به عنوان رهبر معرفی نمی کنند. رهبر یا لیدر شدن در بازاریابی شبکه ای یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای شهرت و نام تجاری خود در بازاریابی شبکه ای انجام دهید. زیرا مردم جذب تجارت شما و همچنین یادگیری از شما می شوند.

اجازه دهید واقع بین باشیم، ما در دنیایی زندگی می کنیم که اکثرا افراد دنبال کننده‌هستند. اکثر مردم نمی‌خواهند رهبری کنند یا نمی‌خواهند کاری را که برای تبدیل شدن به یک رهبر باید انجام دهند، انجام دهند. اگر می‌خواهید با موفقیت صاحب کسب‌وکار خود شوید، و همچنین افراد زیادی را استخدام کنید و فروش‌های زیادی کسب کنید، باید به همه نشان دهید که یک رهبر هستید.

گام هایی برای تبدیل شدن به یک رهبر(لیدر) در بازاریابی شبکه ای

۱٫ ارزش قائل شوید و از طریق محتوا به افراد آموزش دهید.

از محتوایی در قالب ویدیو، وبلاگ، فایل صوتی، ایمیل و غیره استفاده کنید تا به طور مداوم به مردم نکاتی آموزش بدهید. راهبردهای اساسی را به آنها آموزش دهید که می تواند به آنها کمک کند و مردم شما را به عنوان یک متخصص ببینند. نمی دانید محتوا را روی چه کاری باید انجام دهید؟ به مشکلات و سوالاتی که افراد در صنعت شما دارند فکر کنید و سعی کنید برای آنها راه‌حل ارائه دهید.

۲٫ الگوبرداری از رهبران دیگر در همان صنعت.

افرادی را بیابید که فالوورهای زیادی در جایگاه شما ایجاد کرده اند و درباره ی آنها را تحقیق کنید. از آنها الگو بگیرید و خودتان شروع به ایجاد دنبال کننده خواهید کرد. چرخه را دوباره اختراع نکنید و همه چیز را بیش از حد پیچیده نکنید.

رهبر شدن در بازاریابی شبکه ای

۳٫ مطالعه روزانه داشته‌باشید و خود را توسعه دهید.

چه خواندن یک فصل از یک کتاب عالی مانند هر روز بیندیشید و ثروتمند شوید یا گوش دادن به فایل های صوتی قدرتمند که توسط رهبران دیگر تهیه  می شود، فقط ۲۰ تا ۶۰ دقیقه در روز وقت بگذارید و هدف خود را در پایان هر دوره کمی بهتر کنید. توسعه فردی کلید نهایی رهبری است.

۴٫ هر هفته میزبان رویدادی زنده باشید.

حداقل یک بار در هفته یک وبینار زنده، Google Hangout، تماس کنفرانسی و غیره را برای رهبران و/یا تیم خود انجام دهید. وقتی هر هفته برنامه‌ای را به صورت زنده میزبانی می‌کنید، مردم شما را به‌عنوان یک رهبر می‌بینند که مسئول کمک به دیگران برای موفقیت آنها است و با انجام مداوم این کار، مهارت‌های عالی سخنرانی/ارائه را توسعه خواهید داد.

۵٫ نتایج و توصیفات در مورد آنچه انجام داده اید را به اشتراک بگذارید.

چیزی که واقعاً به مردم ثابت می‌کند که شما یک رهبر یا لیدر هستید، این است که دیگران در توصیفات درباره تأثیری که شما بر زندگی آنها داشته‌اید صحبت کنند و شما را تضمین کنند. همچنین، هنگامی که نتایج به دست می‌آورید، چه تعداد سرنخ‌ها، نرخ تبدیل، فروش زیاد و غیره، اثبات آن را به اشتراک بگذارید تا دیگران بتوانند آن را ببینند.

این باعث می شود که مردم آنچه را که دارید بخواهند و بخواهند با ما با شما تجارت کنند.

۶٫ به خود اطمینان داشته باشید.

اعتماد به‌نفس نیروی قدرتمندی است و وقتی مردم آن را در رفتار شما می‌بینند، جذب شما می‌شوند و در مورد کاری که انجام می‌دهید کنجکاو می‌شوند. بررسی کنید که رهبران مورد علاقه شما در موقعیت های مختلف چگونه عمل می‌کنند، و شخصیت مختص به خود را به آن اضافه کنید.

نتیجه

رهبر یا لیدر شدن در بازاریابی شبکه ای یکی از بزرگترین لطف هایی است که می توانید در حق خود انجام دهید. مشتریان و شرکای تجاری را به سمت شما جذب می کند و کار شما را بسیار آسان می کند. در مورد آن فکر کنید…

رهبران همیشه کسانی هستند که بیشتر از هر کسی از چیزهای زیباتر زندگی لذت می برند. از بین تمام اشتباهات در بازاریابی شبکه ای، این اشتباه را مرتکب نشوید که خود را به یک رهبر تبدیل نکنید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.