5

چارچوب های رفع فیلتر سایت emway.ir

  • کد خبر : 2567
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
چارچوب های رفع فیلتر سایت emway.ir

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب‌وکارهای مجازی در خصوص چارچوب های رفع فیلتر سایت emway.ir به اطلاع می‌رساند: چارچوب های رفع فیلتر سایت emway.ir دامنه مذکور به دلیل اینکه بدون مجوز بازاریابی شبکه ­ای فعالیت داشته، نسبت به فیلتر وب سایت و پلمب دفاتر متعلق به دامنه مذکور اقدام گردید و با توجه به […]

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب‌وکارهای مجازی در خصوص چارچوب های رفع فیلتر سایت emway.ir به اطلاع می‌رساند:

چارچوب های رفع فیلتر سایت emway.ir

دامنه مذکور به دلیل اینکه بدون مجوز بازاریابی شبکه ­ای فعالیت داشته، نسبت به فیلتر وب سایت و پلمب دفاتر متعلق به دامنه مذکور اقدام گردید و با توجه به ارائه تعهد مبنی بر توقف فعالیت طرح درآمدی چند سطحی مشروط بر اینکه موارد ذیل را در اجراء رعایت نماید رفع فیلتر شد.

الف – شخص بازاریاب نتواند فرد دیگری را تحت عنوان بازاریاب جذب نماید.

ب- درآمد شخص بازاریاب در طرح درآمدی تک سطحی صرفاً ناشی از خرید مصرف کننده نهایی و خرید شخصی وی باشد.

ج – حق کمیسیون و پاداشی که فرد بازاریاب دریافت می کند ناشی از فروش بازیاب دیگر نباشد.

د – هرگونه اخذ وجه از اعضای باشگاه بابت ارائه خدمات باید دقیقاً در طرح تک سطحی قید گردد.

ضمناً طرح درآمدی باید همواره بر روی سایت مذکور نمایش داده شود و هرگونه تغییر باید به اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی اعلام گردد.

اگر اخباری مستند از ادامه فعالیت سایت مذکور بصورت چند سطحی یا از طریق دامنه های جدید و یا اپلیکیشن دارید گزارش دهید. این اقدام به ما جهت محافظت از شما کمک خواهد نمود.

کسب وکارهای بدون مجوز بازاریابی شبکه ای، طرح های درآمدی خود را که عمدتاً دارای ساختار باینری ( دودوئی ) داشته، بصورت پنهانی در جلسات خصوصی و شبکه های اجتماعی تبلیغ و از این راه عضو گیری می کنند. سایت های یاد شده برای توجیه اقدامات، اعتبار بخشیدن به خود و گمراه نمودن افراد تحت عنوان باشگاه مشتریان یا در قالب های دیگر به مردم معرفی می شوند . دقت داشته باشید در صورت عضویت در این سایت ها و تشویق دوستان، خانواده و آشنایان خود برای ملحق شدن به طرح های درآمدی وسوسه انگیز مذکور اعتبار ، سرمایه و زمان ارزشمند خود را صرف کسب درآمد اعضای راس هرم این کسب وکارها می نمایید.

توصیه می شود؛ از اعتبار شخصی ، سرمایه و زمان خود در برابر وسوسه های طرح های درآمدی غیرقانونی و کلاهبرداری محافظت کنید.

کلام آخر

اگر اخباری مستند از ادامه فعالیت سایت مذکور بصورت چند سطحی یا از طریق دامنه های جدید و یا اپلیکیشن دارید گزارش دهید. این اقدام به ما جهت محافظت از شما کمک خواهد نمود.

لطفا؛ هر چیزی را که فکر می کنید ممکن است تخلفات یا رویه تجاری بد در حوزه بازاریابی شبکه ای است گزارش دهیدگزارش شما به ما در جهت تامین منافع عمومی کمک خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.