2

داشتن نگرش مثبت در بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 2524
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
داشتن نگرش مثبت در بازاریابی شبکه ای

حدود  99٪ موفقیت کسب و کار بازاریابی شبکه ای به داشتن نگرش مثبت در یک توزیع کننده بستگی دارد. 1% باقیمانده فقط عمل است. در ابتدای کسب و کار در حین کاوش، نگرش شما بسیار مهم است تا چشم انداز فروش یک محصول یا خدمات را ببندید تا به توسعه تیم تجاری نیز بپیوندید. اگر […]

حدود  99٪ موفقیت کسب و کار بازاریابی شبکه ای به داشتن نگرش مثبت در یک توزیع کننده بستگی دارد. 1% باقیمانده فقط عمل است. در ابتدای کسب و کار در حین کاوش، نگرش شما بسیار مهم است تا چشم انداز فروش یک محصول یا خدمات را ببندید تا به توسعه تیم تجاری نیز بپیوندید.

اگر نگرش درستی در درون خود نداشته باشید، به اعضای تیم نیز منتقل خواهد شد، که برای ایجاد یک تیم مناسب برای کسب درآمد شما و همچنین افراد بعدی، به مشکلات جدی تبدیل می‌شود.

همه افراد اغلب نگرش منفی را از اخبار تلویزیون، روزنامه، فیلم بد و درام، خانواده، جامعه و محیط جذب می کنند. این ترکیبی از شجاعت، اشتیاق، پشتکار، صداقت، اعتماد به نفس، صداقت، صداقت و خرد ماست که بر شخصیت منعکس می شود. اثر انگشت و خصوصیات ظاهری افراد تغییر نمیکند اما می‌توانیم نگرشمان را تغییر دهیم. به عنوان یک توزیع‌کننده بازاریابی شبکه‌ای، باید از همه فعالیت‌های منفی مانند بیان منفی، معاشرت با افراد نامناسب، دروغگویی، بد اندیشی و غیره اجتناب کنید.

داشتن نگرش مثبت در بازاریابی شبکه ای با مثبت اندیشی، صحبت مثبت و کار مثبت در همه عرصه های فعالیت به رفتار شما بستگی دارد. همه چیز از ذهن ما شروع می شود، بنابراین باید یاد بگیریم که چگونه ذهن را کنترل کنیم. افراد موفق برای کنترل ذهن خود تلاش می‌کنند و از داشتن نگرش مثبت به نتایج فوق العاده ای دست یافتند.

داشتن نگرش مثبت در بازاریابی شبکه ای

ویلیام جیمز، روانشناس معروف، می‌گوید: “اعتقاد ما در آغاز یک کار، تنها چیزی است که نتیجه موفقیت آمیز سرمایه گذاری شما را تضمین می کند.” اگر مثبت فکر کنید، نیروی مغناطیسی را در ذهن خود تخلیه می کنید و با قانون جذب بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد. وقتی دانش باور را به دست آورید، هر چیز بزرگ امکانپذیر می شود. برای کسی که ایمان داشته باشد همه چیز ممکن است. باور، مثبت اندیشی، ایمان به خداوند متعال، ایمان به دیگران، ایمان به خودتان و ایمان به زندگی.

شما می توانید آرامش و نگرش مثبت را از طریق گفتگو ایجاد کنید. در جلسه‌های گروهی زمانی که بحثی شکل می‌گیرد، سعی کنید ایده های صلح آمیز را در گفتگو مطرح کنید. با داشتن ذهنی آرام، جلسات شخصی و گروهی را با عبارات مثبت، خوش بینانه، شاد و دلپذیر انجام می دهید. علاوه بر این، یک تکنیک موثر در ایجاد ذهنی آرام، تمرین سکوت است.

روانشناسان معتقدند که هر عادتی با تمرین در طول 21 روز شکل می‌گیرد. در ایجاد نگرش مثبت، شما باید به طور مداوم روی چیزهای درست تمرین کنید تا عادت را به طور ملموس در ذهن خود ایجاد کنید، به طوری که منعکس کننده سفر فروش مستقیم شما باشد و تیمی موفق برای دستیابی به اهداف و درآمد قابل توجه ایجاد کند.

تعیین یک مربی از رهبران مثبت تیم کسب و کار شبکه شما در ایجاد نگرش مثبت بسیار مفید است. رویای خود را به او بیان کنید و از رهبری او در آماده سازی برای یادگیری فعالیت‌های تجاری و ایجاد نگرش های مثبت اطاعت کنید. او باید طبق اخلاق بازاریابی شبکه ای شما را راهنمایی کند. به راحتی می توانید با ایجاد نگرش مثبت همراه با توسعه تجارت، همکاری مثبت داشته باشید. شما باید همیشه از گوش‌دادن، گفتگو و محیط منفی در هر مکانی اجتناب کنید، زیرا این موارد برای ایجاد نگرش مثبت مضر هستند.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.