داستان زندگی پرفراز و نشیب نتورکر های موفق ایران و جهان
نتورکر های موفق ایران و جهان، مانند هر آدمی دارای زندگی پر فراز و نشیب و گاها سخت بوده اند. بازاریابی شبکه ای یک شیوه کارآمد از تجارت در جهان می باشد. چندین دهه است که این سبک از تجارت وارد ایران شد و به تدریج جنبه قانونی پیدا کرده است. امروز در این مقاله از نتورک مارکتین قصد بررسی داستان زندگی سخت ۴ فرد موفق در زمینه بازاریابی شبکه ای را برایتان بازگو خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
تیم سلز، یکی از بهترین نتورکر های جهان
آقای تیم سلز یکی دیگر از نتورکر های موفق در جهان اس که در کنار تجارت از طریق بازاریابی شبکه ای، به تدریس آن نیز می پردازد. با استراتژی کارآمد و موثری که در زمینه نتورک مارکتینگ به کار میگیرد یکی از موفق ترین افراد این زمینه به شمار می رود. تیم روش های خود را به سایر دانشجویان خود آموخت و افراد زیادی تونسته اند با کمک او به درآمد های قابل قبولی برسند.
مروری بر زندگینامه تیم سلز
این شخص قبل از ورود به بازاریابی شبکه ای در نیروی دریایی ارتش آمریکا مشغول به ما بود. وظیفه کاری او در این زمینه، خنثیسازی بمب های زیردریایی بود. در یک روز عادی، وقتی که مثل همیشه مشغول به کار و انجام وظیفه بود با خبری در روزنامه واشنگتن پست مواجه شد. خبر در مورد معرفی بازاریابی شبکه ای بود. با خواندن این خبر، جرقه ای در ذهن او ایجاد ش و فهمید که به فعالیت در این کار علاقه زیادی دارد.
شروع به کار تیم سلز
ایشان در مدت زمان کوتاهی استارت کار خود را زد و آن زمان حتی خودش هم گمان نمی کر که یک روز قرار است به یکی از بهترین نتورکرهای جهان تبدیل شود. به مدت دو سال چنان پیشرفتی در کار خود کرد که به یک درامد باورنکردنی رشید.
حالا این روز ها آقای سلز با درامد زیادی که از این راه به دست میآورد، خود را بازنشسته کرده و در حال حاضر به عنوان یک بازاریاب شبکه ای موفق در جهان به نگارش کتاب خود. برگزاری همایش. حضور در سمینار های نتورکری و… مشغول است. او معتقد است که باید تا جایی که می تواند افراد زیادی را د این زمینه آگاه کند و به مردمان زیادی کمک کند تا از طریق بازاریابی شبکه ای کسب درآمد کنند.
حمیده باقری، نتورکر موفق ایرانی
خانم حمیده باقری یکی از نتورکر های موفق در ایران است. این زن موفق، مدیر عامل شرکت بازاریابی شبکه ای پنبه ریز می باشد.
برای مطالعه بیشتر: مراحل رسیدن به موفقیت در بازاریابی شبکه ای
نگاهی بر داستان زندگی حمیده باقری
حمیده باقری پیش از اینکه وارد شغل بازاریابی شبکه ای شود، در وزارت بهداشت و درمان کشور، در بخش معاونت تحقیقات و فناوری وظیفه پروژه های آی تی بهش سلامت و الکترونیک را بر عهده داشت.
همچنین خانم حمیده باقری همزمان در قسمت توسعه سازمان ملل بر روی پروژه ای در زمینه مدیریت بحران مشغول به کار بود. خانم باقری پس از مدتی، یک شرکت در زمینه ارتباطات فناوری و بازرگانی تأسیس کرده و شروع به فعالیت نمود.
در همان دوران با نتورک مارکتینگ آشنا شد و شرکت بازاریابی شبکه ای پنبه ریز را راهاندازی کرد. خانم باقری به دلیل تحصیل و تجربه ای که در زمینه آی تی و مدیریت بازرگانی داشت، توانست به سرعت در بازاریابی شبکه ای موفق شده و یکی از نتورکر های موفق ایرانی تبدیل شود.
جیمز ران، نتورکر موفق جهانی
جیمز ران یکی از پرطرفدارترین نتورکر های موفق در جهان به شمار می رود. بسیاری از افراد مشهور و موفق در زمینه بازاریابی شبکه ای، مانند آنتونی رابینز، مارک ویکتر هنسن، برایان تریسی و جک کنفیلد، دست پروده آقای ران هستند.
مروری بر داستان زندگی آقای جیمز ران
ران در سن 25 سالگی با بازاریابی شبکه ای آشنا شد و مجذوب این شغل گردید. در ان زمان یک شرکت فروش به نام شف بود. آقای جیمز برای شروع کار خود به این شرکت پیوست و مسیر موفقیت جیمز از همان تاریخ آغاز شد. پس از 6 الی 7 سال آقای جیمز در سن 31 سالگی به یک نتورکر میلیونر تبدیل شد.
در این زمان آقای ران به این نتیجه رسید که به تجربه خوبی در زمینه بازاریابی شبکه ای دست یافته است. از این رو تصمیم گرفت تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و به افراد زیادی کمک کند تا بتوانند از طریق بازاریابی شبکه ای کسب درآمد کنند.
آقای ران آثار با ارزشی در زمینه نتورک مارکتینگ خلق کرده است. این شخص علاوه بر انتشار آثار صوتی و تصویری در زمینه آموزش نتورک مارکتینگ، کتاب های زیادی به چاپ رسانده است. همچنین هر ساله سمینار های بزرگی در این باره برگزار کرده است. تخمین زده شده که تا به امروز حدود 4 میلیون نفر در سمینار های آقای جیمز شرکت کرده اند.
برای مطالعه بیشتر: چگونه به یک رهبر/مربی بازاریابی شبکه ای موفق تبدیل شویم؟
مجید معین، یکی از نتورکر های موفق ایرانی
آقای مجید معین به عنوان یک نتورکر موفق، در شرکت برادران گستران فعال می باشد. معین تا به امروز توانسته حدود 1 میلیون زیر مجموعه به حوزه کاری خود اضافه کند. آقای معین حدود 13 سال است که در زمینه بازاریابی شبکه ای مشغول به کار است.
مروری بر داستان زندگی آقای مجید معین
معین در 18 سالگی با بازاریابی شبکه ای آشنا شد و در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرد. اما در همین زمان، به دلیل یک شکست عاطفی و اتفاق تلخی که برایش روی داد، به مدت 7 ماه دچار لکنت زبان شد.
در این زمان با خود فکر کرد که چرا باید یک اتفاق تا این حد بر روی او اثر بگذارد. از این رو تصمیم گرفت به قدری بر روی خود و روحیه خود کار کند. که دیگر در برابر سختی های زندگی سر خم نکند. از این رو آقای مجید معین سخت در زمینه بازاریابی مشغول به کار شد و شب و روز تلاش کرد. از این رو امروز موفق شده است بیش از 400 هزار نفر را در این مسیر راهنمایی کند و تجربیاتش را در اختیار این افراد قرار دهد.
امروز در این مقاله سعی کردیم شما را با زندگی تعدادی از موفقترین افراد در زمینه نتورک مارکتینگ آشنا کنیم. اگر قصد آغاز فعالیت خود در زمینه بازاریابی شبکه ای را دارید پیشنهاد می کنیم سایر مقالات و اموزش های نتورک نیوز را مطالعه نمایی و با آگاهی بیشتری استارت کار خود را بزنید!