1

تکثیر در بازاریابی شبکه ای چیست؟

  • کد خبر : 3062
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
تکثیر در بازاریابی شبکه ای چیست؟

هر فرد حرفه ای در بازاریابی شبکه ای می داند که موفقیت در این صنعت در قدرت تکرار و تکثیر است. این تکرار است که شما را قادر می سازد یک کسب و کار بزرگ بسازید که دیگر نیازی نباشد تمام کارها خودتان انجام دهید. آیا می دانستید که بهترین زمان برای واداشتن اعضای تیم […]

هر فرد حرفه ای در بازاریابی شبکه ای می داند که موفقیت در این صنعت در قدرت تکرار و تکثیر است. این تکرار است که شما را قادر می سازد یک کسب و کار بزرگ بسازید که دیگر نیازی نباشد تمام کارها خودتان انجام دهید.

آیا می دانستید که بهترین زمان برای واداشتن اعضای تیم به تکرار اقدامات شما، زمانی است که برای اولین بار به آن ملحق می شوند؟ یک لحظه در مورد آن فکر کنید، خود را در ذهن یک عضو جدید تیم قرار دهید. آنها به تازگی ملحق شده‌اند، هیجان زده و مشتاق یادگیری هستند، اما اگر برنامه‌ای برای دنبال کردن نداشته باشند، آن شور و شوق از بین می رود.

بنابراین آنچه شما نیاز دارید ایجاد یک برنامه برای شروع سریع است که آنها بتوانند از آن پیروی کنند. روشی برای آموزش دقیق مراحلی که باید برای راه اندازی کسب و کار خود، یافتن مشتریان و به دست آوردن آن سود اولیه حیاتی انجام دهند برای آن ها تهیه کنید. تا به آنها ثابت کند که کسب‌و‌کار کار می‌کند.

تصور کنید اگر تیم شما در چند هفته اول خود بیاموزد که چگونه سرنخ های بیشتری به دست آورد و چگونه از خود اعضای تیم حمایت مالی کند، چقدر فعال خواهد بود.

 تکثیر در بازاریابی شبکه ایدر این نوشتار نکات اصلی برای ایجاد تکرار و تکثیر در تجارت بازاریابی شبکه ای را با هم بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

۱٫ با مثال پیش بروید

اگر به دنبال آموزش فرآیندهای تکراری هستید، باید حتما خودتان آنها را انجام دهید. تیم شما برای الهام گرفتن به شما نگاه می کند. اگر از اعضای تیم جدید حمایت می کنید و محصولات زیادی را به صورت خرده فروشی می‌فروشید، آنها می خواهند بدانند چگونه این کار را انجام می‌دهید. آنها می خواهند از شما بیاموزند و کارهای شما را دنبال کنند. شما می‌توانید با استفاده از ارائه ها، ویدیوها و جلسات به تیم خود نشان دهید که چگونه آنها را دنبال کند.

بنابراین، اگر می خواهید تیم شما به تنهایی شروع به جذب نیرو کند، باید به آنها نشان دهید که چگونه این کار را انجام دهند. خودتان افراد جدیدی را جذب کنید. داستان خود را بگویید که چگونه اولین نفر خود را به خدمت گرفتید یا چند نفر را در مدت زمان کوتاهی به خدمت گرفتید. از جدیدترین افراد استخدام‌شده بخواهید در یکی از جلسات شما بنشینند تا ببینند شما چه می کنید. اجازه دهید سیستم‌های ساده‌ای را که استفاده می‌کنید ببینند و آنها نیز بتوانند یاد بگیرند.

۲٫ تیم خود را به طور موثر شروع کنید

راه اندازی موثر اعضای تیم به آنها کمک می کند تا با سرعت بیشتری به نتایج دلخواه خود برسند و در عین حال نرخ پایدار ماندن شما را بهبود ببخشند. اگر می خواهید فرآیندهای تکراری را در سراسر تجارت خود ایجاد کنید، این نیز حیاتی است. زمانی را با اعضای تیم جدید خود بگذرانید تا مطمئن شوید که فرآیندهای تکراری را از ابتدا درک کرده‌اند و پیاده سازی می کنند، سپس برای دستیابی به اولین موفقیت هایشان از حمایت مالی از اولین عضو تیم تا فروش اولین محصولشان، از آنها حمایت کنید. به آنها نشان دهید که این کارها چگونه انجام می‌شوند و چگونه می توانند انجام آن را به دیگران آموزش دهند و به آنها کمک کنید از ابزارهای موجود برای انجام این کار استفاده کنند.

۳٫ از ابزارهایی استفاده کنید که به شما در ایجاد نسخه های تکراری کمک می کند

با بهره گیری از قدرت فناوری، نه تنها می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید، بلکه می توانید کنترل هایی را برای اطمینان از اینکه تیم شما همان طور که باید تکرار می کند، ایجاد کنید.

اگر همه اعضای تیم شما از یک سیستم واحد استفاده می‌کنند، فرآیندها می‌توانند تکرار شوند و هر یک از اعضای تیم شما از داشتن لیست تماس، جستجوی برگه‌ها، یادداشت‌ها و لیست وظایف در حال حرکت، سود می‌برند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با کسب‌وکار خود کار کنند.

 تکثیر در بازاریابی شبکه ای

۴. به طور مؤثر شروع کنید

اگر تنها کاری که انجام می دهید این است که توزیع کنندگان جدید را ثبت نام کنید و سپس منتظر بمانید تا شروع کنند  هرگز تکرار و تکثیری ایجاد نمی‌کنند . شما باید به آنها کمک کنید تا درست شروع کنند. و بهترین راه برای انجام این کار این است که آنها را از خط خارج کنید که در آن ترک کار سخت تر از ماندن در این حرفه است. بنابراین، بلافاصله پس از ثبت نام با آنها کار کنید. تصمیم آنها برای پیوستن را تأیید کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها تمام ابزارها و اطلاعات مورد نیاز خود را دارند.

هر کاری می توانید انجام دهید تا به آنها کمک کنید اولین مشتری، توزیع کننده و چک پرداختی خود را دریافت کنند. کمک به توزیع کنندگان جدید خود برای شروع درست نه تنها به موفقیت شما کمک می کند، بلکه به توزیع کنندگان شما کمک می کند تا خودشان کار کنند.

۵. فرهنگ سرعت ایجاد کنید

به عنوان یک رهبر، این تصمیم شماست که فرهنگ سرعت را در تجارت خود ایجاد کنید. وقتی تیم شما به کسب و کار مانند سازمانی فکر می کند که سریع حرکت می کند، شتاب ایجاد می شود.

بنابراین، تیم خود را وادار کنید تا برای جذب افراد بیشتر، پیشرفت در رتبه‌ها یا رسیدن به اهداف مختلف به سرعت حرکت کند. برخی از راه‌های مختلف برای ایجاد چنین فرهنگی، ارائه انگیزه‌هایی برای زمانی که افراد به اهداف خاصی می‌رسند، برگزاری مسابقات برای اینکه چه کسی می‌تواند اول به اهداف برسد.

اعضای تیم را بشناسید، و محیطی ایجاد کنید که افراد بخواهند تغییر کنند و بهتر شوند.

این نکات برتر را دنبال کنید و به زودی تفاوت بزرگی را در تجارت خود مشاهده خواهید کرد و یک قدم دیگر به سمت موفقیت بردارید. اگر نکات دیگری برای تکرار و تکثیر در بازاریابی شبکه ای دارید، مایلیم آنها را بشنویم. لطفاً آنها را در این زیر با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.