3

چگونه بازاریابی شبکه ای خود را توسعه دهید

  • کد خبر : 2131
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
چگونه بازاریابی شبکه ای خود را توسعه دهید

اگر در اوقات فراغت خود به فکر راه اندازی یک کسب و کار در خارج از خانه خود هستید، بازاریابی چند سطحی که اغلب MLM نامیده می شود، ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. یک شرکت بازاریابی چند سطحی محصولات و منابع را در اختیار توزیع کنندگان خود قرار می دهد، بنابراین وقتی توزیع […]

اگر در اوقات فراغت خود به فکر راه اندازی یک کسب و کار در خارج از خانه خود هستید، بازاریابی چند سطحی که اغلب MLM نامیده می شود، ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. یک شرکت بازاریابی چند سطحی محصولات و منابع را در اختیار توزیع کنندگان خود قرار می دهد، بنابراین وقتی توزیع کننده می شوید، وظیفه شما جذب افراد دیگر برای تبدیل شدن به توزیع کننده است که توسط شما نظارت می شود. هنگامیکه آنها با فروش محصولات به مشتریان و ایجاد شبکه‌های توزیع‌کننده خود درآمد ایجاد می‌کنند، شما نیز کسب درآمد می‌کنید. کلید موفقیت در توسعه بازاریابی چند سطحی، توانایی شما در جذب افراد برای خرید محصولات یا پیوستن به شبکه توزیع شما است.

یک لیست بسازید

بازاریابی خود را با تهیه لیستی از افرادی که می شناسید شروع کنید. شما به دنبال دو دسته از افراد هستید: توزیع کنندگان و مشتریان.

برخی از شرکت‌های بازاریابی‌شبکه‌ای به شما اجازه می‌دهند تا محصولات را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی موجود یا غرفه‌های بازار قرار دهید. اما برخی از شرکت‌های MLM توزیع را فقط به افراد محدود می‌کنند. اینکه چه کسی ممکن است توزیع‌کننده شود، بررسی کنید.

توسعه یک توزیع‌کننده در سطحی پایین‌تر از شما، بازی با اعداد است: هر چه تعداد افراد بیشتری را معرفی کنید، شانس موفقیت شما بیشتر می‌شود. قبل از اینکه یک توزیع کننده یا مشتری مشتاق پیدا کنید، آمادگی جذب ۱۰۰ نفر را داشته باشید. توزیع‌کنندگان در خط پایین شما احتمال اضافه کردن توزیع‌کنندگان و مشتریان بیشتری را به طور تصاعدی افزایش می‌دهد.

برنامه ریزی کنید

اکثر شرکت های MLM هنگام شروع کار، یک اسکریپت برای استفاده در ارائه محصولات و توزیع کنندگان ارائه می دهند. زمانیکه با این اسکریپت آشنا شدید، می‌توانید آن را به سبک خود و رفتار خرید لیست مخاطبین خود سفارشی کنید. در تهیه برنامه بازاریابی خود، لیست مخاطبین خود را بر اساس عادات خرید شخصی آنها تعریف کنید، اینکه آیا می توان به بهترین شکل به آنها دسترسی پیدا کرد یا از طریق تبلیغات سنتی و اندازه تقریبی شبکه دوستان و همکاران آنها را در نظر بگیرید. توزیع‌کنندگان کنونی MLM اغلب به ارائه محصولات اضافی علاقه‌مند هستند، بنابراین طرح خود را کامل کنید و ابتدا با آنها تماس بگیرید.

برنامه‌ریزی مناسبت‌ها

یکی از راه های توسعه بازاریابی چند سطحی و به حداکثر رساندن تعداد افرادی که می توانید کسب‌و‌کار خود را با آنها مطرح کنید، برگزاری رویدادهای اطلاعاتی است. می تواند به شکل مهمانی در خانه شما یا ارائه جلسات رسمی تر در مکان های عمومی مانند هتل ها، اتاق های جلسات و کلوپ های مدنی برگزار شوند. یکی از مزایای استفاده از فضای ملاقات و کلوپ های مدنی این است که آنها ممکن است به توزیع محصولات شما به عنوان یک پروژه جمع آوری کمک مالی فکر کنند. در برنامه ریزی بازاریابی خود، به دنبال پیوندهای سودمندی مانند این باشید.

.بیشتر بخوانید:

بهترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در جهان

ترویج

گام بعدی در برنامه بازاریابی شما این است که بفهمید چگونه می توانید این خبر را گسترش دهید. بازاریابی دهان به دهان راهی موثر برای جذب افراد به رویدادهای تبلیغاتی شماست. این کار با دعوت از لیست شما به رویدادها و تشویق هر فرد برای آوردن یک دوست انجام می‌شود. اگر MLM شما وب‌سایت‌های توزیع‌کننده را ارائه می‌کند، رویدادهای خود را با اعلام تهاجمی آن‌ها در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های تبلیغات آنلاین تبلیغ کنید، و افراد را برای کسب اطلاعات به وب‌سایت توزیع‌کننده خود هدایت کنید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2131

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.