3

تعلیق فعالیت شرکت آویژه سگال

  • کد خبر : 2601
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۲
تعلیق فعالیت شرکت آویژه سگال

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب‌و کارهای مجازی در خصوص تعلیق فعالیت شرکت آویژه سگال به اطلاع می‌رساند: تعلیق فعالیت شرکت آویژه سگال کمیته موضوع ماده (15) آیین نامه مواد(2)، (12) وتبصره ماده (87) قانون نظام صنفی در جلسه مورخ 10/4/96، با توجه به تعدد تخلفات مقرر نمود؛ فعالیت شرکت برابر […]

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب‌و کارهای مجازی در خصوص تعلیق فعالیت شرکت آویژه سگال به اطلاع می‌رساند:

تعلیق فعالیت شرکت آویژه سگال

کمیته موضوع ماده (15) آیین نامه مواد(2)، (12) وتبصره ماده (87) قانون نظام صنفی در جلسه مورخ 10/4/96، با توجه به تعدد تخلفات مقرر نمود؛ فعالیت شرکت برابر تبصره ذیل بند (ب) ماده (13) آیین نامه به حالت تعلیق درآید و درصورت اصلاح عملکرد و تطبیق خود با مقررات، مشروط به گذشت یک ماه، تعلیق خاتمه یابد.

بدیهی است درمدت تعلیق شرکت صرفاً باید به ایفای تعهدات قبلی اقدام نماید و حق ایجاد تعهدات جدید را نخواهد داشت.

کلام آخر

هدف از صدور اخطار کتبی که مشتمل بر توضیحات و دلائل صدور آن است آگاهی بخشی به شرکت و بازاریابان جهت پیشگیری و هدایت آنها در برابر نقض احتمالی قوانین و ضرورت اصلاح رویه و رفتار جاری و همچنین اطلاع از عواقب اقدامات اجرایی کمیته نظارت ( اخطار کتبی ، تعلیق و ارجاع پرونده آنها به مراجع ذی صلاح ) است . 

عدم صدور هشدار، تعلیق یا فیلتر در خصوص سایر کسب و کار ها موید این نیست که فعالیت کسب‌ و کارهای دیگر کاملاً در چارچوب قانون است. و گزارش شما می‌تواند ما را به موقع در مورد شناسایی رویه تجاری بد یا بروز تخلفات در حوزه بازاریابی شبکه ای آگاه نماید.

لطفا؛ هر چیزی را که فکر می کنید ممکن است تخلفات یا رویه تجاری بد در حوزه بازاریابی شبکه ای است گزارش دهیدگزارش شما به ما در جهت تامین منافع عمومی کمک خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.