6

۳ عامل برای تضمین موفقیت در بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 2255
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۷
۳ عامل برای تضمین موفقیت در بازاریابی شبکه ای

در این نوشتار ۳ عامل برای تضمین موفقیت در بازاریابی شبکه ای را با هم بررسی خواهیم کرد. عامل موفقیت شماره ۱: F.O.C.U.S. F: FOLLOW O: ONE C: COURSE U: UNTIL S: SUCCESSFUL چیزی که تقریباً از هر رهبر و منتور می شنوید این است که “یک استراتژی را انتخاب کنید و بر آن مسلط […]

در این نوشتار ۳ عامل برای تضمین موفقیت در بازاریابی شبکه ای را با هم بررسی خواهیم کرد.

عامل موفقیت شماره ۱: F.O.C.U.S.

F: FOLLOW

O: ONE

C: COURSE

U: UNTIL

S: SUCCESSFUL

چیزی که تقریباً از هر رهبر و منتور می شنوید این است که “یک استراتژی را انتخاب کنید و بر آن مسلط شوید!” چرا؟ زیرا اطلاعات و استراتژی های اضافه باعث می‌شود که تجارت شما با مشکل مواجه شود.

چرا وقتی می توانید یک استراتژی را انتخاب کنید، بر آن مسلط شوید، خود را گمراه کنید؟

همیشه می‌توانید استراتژی‌های بیشتری را بعداً اضافه کنید. با این حال، برخی از رهبران وجود دارند که به عنوان مثال از فیس بوک شروع می کنند، و در آن بسیار خوب عمل می کنند و حتی نیازی به اضافه کردن استراتژی های بیشتری ندارند. 

عامل موفقیت شماره ۲: بازخورد

به عنوان یک کارآفرین، شما قادر نیستید که کسب و کار خود را از منظر بیرونی ببینید. به این دلیل که آنقدر مشغول کار از درون هستید که نمای بیرونی مشخص نیست.

عدم دریافت بازخورد در طول مسیر می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

بازخورد از یک دیدگاه خارجی به تمرکز بر نقاط قوت و ضعف استراتژی شما کمک می کند. تا به حال شده است که کسی به اشتباه تایپی آشکارا در مورد چیزی که نوشته اید و بارها و بارها خوانده اید و هرگز آن را ندیده اید، اشاره کند؟ شما تعجب می کنید “چطور من آن را ندیدم؟” این به این دلیل است که شما آن را با دانستن آنچه قرار است وجود داشته باشد خوانده اید، بنابراین ذهن شما به سادگی جاهای خالی را پر کرده است.

به همین دلیل است که شما نیاز به بازخورد مداوم از شخصی خارج از کسب و کار خود دارید.

به عبارت ساده، بازخورد از یک دیدگاه خارجی کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف استراتژی شما در کانون توجه قرار گیرد. این در واقع همان جایی است که به یک شریک یا یک مربی نیاز خواهید داشت تا نگاهی عینی به تجارت شما بیندازد و ببیند چه چیزی را باید حذف کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید!

عامل موفقیت شماره ۳: مسئولیت پذیری

از قضا یکی از بزرگترین مشکلات نداشتن رئیس، نداشتن رئیس است. یعنی نداشتن کسی که ما را مسئول انجام کاری کند.

۲ شکل مسئولیت‌پذیری وجود دارد:

مسئولیت‌پذیری داخلی شخصی و مسئولیت‌پذیری خارجی.

مسئولیت پذیری داخلی شخصی به این معناست که ما مسئولیت کامل رفتارها، اعمال، عادات و نتایج خود را می پذیریم.

پاسخگویی خارجی به این معناست که ما در مورد موارد فوق توسط شرکا و مربیان خود پاسخگو هستیم.

مسئولیت پذیر نگه داشتن خود، یا کمک گرفتن از دیگران برای پاسخگویی به شما، مطمئناً نتیجه را می بینید. این شما را ثابت نگه می دارد و به شما فشار می‌آورد تا از منطقه امن خود خارج شوید و کارهایی را که باید انجام دهید را حتی زمانی که نمی خواهید انجام دهید!

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.