3

6 سوالی که قبل از تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه ای باید بپرسید

  • کد خبر : 2148
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
6 سوالی که قبل از تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه ای باید بپرسید

سوال: من به دنبال یک کسب‌و‌کار خانگی یا یک شرکت بازاریابی شبکه ای برای نمایندگی هستم. قبل از تصمیم گیری چه سوالاتی باید از شرکت مورد نظر بپرسم؟ پاسخ: چه به دنبال یک فرصت پاره وقت یا یک تغییر شغلی تمام وقت باشید، انتخاب یک سرمایه گذاری تجاری مناسب به وضوح بخش مهمی از فرمول […]

سوال: من به دنبال یک کسب‌و‌کار خانگی یا یک شرکت بازاریابی شبکه ای برای نمایندگی هستم. قبل از تصمیم گیری چه سوالاتی باید از شرکت مورد نظر بپرسم؟

پاسخ: چه به دنبال یک فرصت پاره وقت یا یک تغییر شغلی تمام وقت باشید، انتخاب یک سرمایه گذاری تجاری مناسب به وضوح بخش مهمی از فرمول موفقیت شما است. هزاران توزیع‌کننده مستقل و فرصت‌های بازاریابی شبکه‌ای در مجلات دکه روزنامه‌فروشی، در ایمیل‌های هرزنامه‌ای که مرتباً دریافت می‌کنید، یا از طریق دوستان و بستگان، ارائه می‌شوند.

متأسفانه، بسیاری از مردم بر اساس تبلیغات یا وعده های پوچ از پیشنهادها استفاده می کنند و به سرعت ناامید می شوند. باید حقایق را از توهمات و واقعیت را از خیال جدا کنید. فرصت های خوبی برای کسانی که مایل به کار و تلاش هستند وجود دارد. هر کسب و کاری که فرصت واقعی را ارائه می دهد نیاز به تلاش و سختکوشی واقعی دارد.

.بیشتر بخوانید:

ليست شرکت‌ های دارای مجوز بازاریابی شبکه‌ ای

در این نوشتار شش سؤال وجود دارد که باید بپرسید تا به شما کمک کند تا در مورد سرمایه گذاری زمان و پول خود تصمیم درست بگیرید.

با پرسیدن این سوالات مهم، حقایق و اطلاعات درست را بررسی کنید.

1. شرکت چه مدت قدمت دارد؟

اگر شرکت مورد نظر چندین سال سابقه داشته باشد، بازاریاب هایی خواهد داشت که قبلاً راه را هموار کرده اند.

اگر یک سرمایه گذاری استارت آپی بود، به دنبال نشانه هایی از ثبات مالی باشید. آیا آنها برای تحقق وعده‌هایی که تبلیغ می‌کنند بودجه مناسبی تامین می‌کنند؟

2. افراد راس شرکت چه کسانی هستند؟

آیا آنها تخصص تجاری ثابت شده ای دارند؟ قبل از این تجارت موفقیت‌های دیگری داشته‌اند که به شما اطمینان می‌دهد که می‌دانند راه موفقیت چیست؟ سابقه بازاریابی شبکه ای موفقی دارند؟ اگر نه، آیا یکی از اعضای تیم اجرایی آنها یا یک سازمان مشاور آنها را راهنمایی می کند؟

3. آیا محصولات یا خدمات مورد علاقه شما هستند؟

اگر نتوانید شخصاً با محصولات ارتباط برقرار کنید، به احتمال زیاد در آن تجارت خوب عمل نخواهید کرد. آیا خودتان این محصول را می خرید؟ آن را به دوستان توصیه می کنید حتی اگر برای این کار پولی دریافت نکنید؟ آیا خودتان محصول را امتحان کرده اید؟

4. چه نوع آموزشی در ابتدا ارائه می شود؟

شما نمی توانید کاری را که پیش زمینه ای از آن ندارید انجام دهید، بنابراین مطمئن شوید که به آموزش اولیه و مداوم و پشتیبانی دسترسی دارید.

5. آیا شرکت ابزارهای پشتیبانی عالی ارائه می دهد؟

آیا آنها یک سیستم بازاریابی و فروش تست شده و اثبات شده و همچنین ابزارهایی برای کمک به شما ارائه می دهند؟ آموزش ویدیویی و صوتی، جزوه، کاتالوگ ها و یک وب سایت قوی مرتبط با تجارت آنلاین، همگی پشتیبانی فروش استاندارد محسوب می‌شوند.

6. چگونه درآمد خود را به دست می آورید؟

اگر محصولات یا خدمات را به صورت عمده خریداری می کنید، شرکت باید یک فرمول پیشنهادی برای سودآوری داشته باشد. آیا شرکت آنقدر ثروتمند است که بتواند به سرعت سرمایه شما را برگرداند؟ آیا طرح جبران خسارت دارد؟ بررسی کنید که آیا درصدهای سود در خرده فروشی، عمده فروشی پس از کسر کمیسیون خرده فروشی، یا مبلغی که توسط شرکت بر اساس سودآوری محصول تعیین شده است، پرداخت می شود؟ طرح را فقط بر اساس تبلیغات آن قضاوت نکنید. سوال بپرسید و مطمئن شوید که چه زمانی سود خود را دریافت خواهید کرد. شرکت باید توضیح دقیقی در مورد برنامه خود داشته باشد تا به افراد تازه کار کمک کند. برنامه های جبران خوب می تواند پیچیده باشد. اجازه ندهید این موضوع باعث ترس شما شود فقط برای درک سود سرمایه گذاری خود وقت بگذارید.

در انتخاب کسب و کار بازاریابی شبکه ای نمی توانید تصمیمات عجولانه بگیرید. زمان شما زندگی شماست. اگر وقت خود را تلف کنید، زندگی خود را تلف کرده‌اید. تصمیم گیری خوب یعنی جست و جوی حقایق. با حذف انتخاب های بد، در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

گاهی اوقات شما تصمیم خود را بر اساس احساس درونی می گیرید. اگر این فرصت توسط یک دوست توصیه شده است، چندین سطح از حامی مالی خود را بررسی کنید تا نوع حمایتی را که در ایجاد کسب و کار خود دریافت خواهید کرد، تعیین کنید. این نیاز به تلاش تیمی دارد که با یک محصول و سیستم پشتیبانی خوب می‌توان به آن دست یافت.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.