0

انهدام یک شرکت هرمی در لنگرود _ مرداد 1402

  • کد خبر : 7646
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
انهدام یک شرکت هرمی در لنگرود _ مرداد 1402

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، فرمانده انتظامی لنگرود نشستی با خبرنگاران داشت. وی درباره انهدام یک شرکت هرمی در لنگرود اطلاعاتی را ارائه نمود. فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری نزدیک به ۷ تن از اعضای آن خبر داد. سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌ پور بیان کرد: فعالیت […]

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، فرمانده انتظامی لنگرود نشستی با خبرنگاران داشت. وی درباره انهدام یک شرکت هرمی در لنگرود اطلاعاتی را ارائه نمود. فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری نزدیک به ۷ تن از اعضای آن خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌ پور بیان کرد: فعالیت در قالب نمونه‌های گوناگونی از شرکت‌های هرمی از رشد و شکوفایی اقتصادی جلوگیری می‌کند و سبب خشک شدن ریشه تولید خواهد شد. همچنین وی تاکید کرد که فعالیت این ‌دسته از شرکت‌ها به هیچ عنوان قانونی نیست و همکاری با آنان عواقب بدی برای هموطنان خواهد داشت.

انهدام یک شرکت هرمی در لنگرود _ مرداد 1402

شروع فرایند دستگیری افراد مرتبط به شرکت هرمی در لنگرود

سرهنگ سرخوش‌پور به دریافت خبری مبنی بر فعالیت‌های یک شرکت هرمی در شهرستان لنگرود اشاره داشت و گفت: بررسی جزئیات موضوع به طور ویژه در اولویت دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی درباره انهدام یک شرکت هرمی در لنگرود گفت: با اقداماتی که صورت گرفت، محل فعالیت اعضای این باند شناسایی شد. ماموران پلیس با هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند. این مقام انتظامی اعلام کرد که حدود ۷ نفر از اعضای این شرکت دستگیر شدند. با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سرخوش پور تاکید داشت: برخلاف هشدارهای مستمر پلیس و تلاش‌های فراوان در جهت آشکارسازی ماهیت مجرمانه این دسته از شرکت‌ها، همچنان شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی‌های خود را در اختیار شرکت‌های غیرمجاز می‌گذارند.

منبع: ایسکانیوز

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.