زمانیکه میخواهید در بازاریابی شبکه ای صاحب کسب و کار شوید ۷ سوال وجود دارد که به شما کمک می کند عاقلانه ترین انتخاب را داشته باشید.
۷ سوالی که باید هنگام انتخاب بازاریابی شبکه ای بپرسید
آیا شرکت مورد نظر حداقل برای پنج سال فعالیت داشته است؟
اطمینان حاصل کنید شرکتی که میخواهید به آن ملحق میشوید سابقه کار ثابتی دارد. تقریباً ۹۰٪ از تمام شرکتهای بازاریابی شبکه ای در دو سال اول شکست می خورند.
زمان، تلاش و تعهد خود را برای کسبوکار زودگذری که ممکن است تا چند ماه دیگر شکست بخورد، صرف نکنید.
آیا شرکت از سرمایه خوبی برخوردار است؟
اگر شرکت حلال باشد، یعنی زیرساخت محکمی دارد و سرمایه لازم برای رشد را دارد. احتمالا مدیریت با استعدادی دارد، با تکنولوژی همگام است و کمیسیون شما را پرداخت می کند. پس می توانید به آن شرکت ملحق شوید.
آیا شرکت محصولات یا خدماتی که ارائه می دهد منحصر به فرد هستند؟
شما باید مطمئن شوید که محصولات یا خدمات شرکتی که در نظر دارید منحصر به فرد هستند و به راحتی در جای دیگری در دسترس نیستند.
محصول یا خدمات باید یک نیاز واقعی را با قیمت مناسب برطرف کند و بازار قابل توجهی برای آن وجود داشته باشد.
آیا می توانید درآمد فوری ایجاد کنید؟
یک شرکت بازاریابی شبکه ای معتبر قرار نیست از شما بخواهد که مبلغ زیادی برای شروع سرمایه گذاری کنید. شما باید بتوانید بلافاصله پس از تلاشی که انجام می دهید، شروع به کسب پاداش کنید.
آیا راهی برای ایجاد کسب و کار پاره وقت بدون از دست دادن درآمد تمام وقت وجود دارد؟
شرکت باید سیستمهای خودکاری داشته باشد که بتواند تمام کارهای سنگین مانند فروش و مرتبسازی را برای شما انجام دهد تا بتوانید از زمان محدود خود به نحو احسن استفاده کنید.
اینکه بتوانید کسب و کار خود را پاره وقت بسازید و در عین حال درآمد تمام وقت خود را حفظ کنید، کم خطرترین راه برای داشتن یک منبع درآمد جدید است.
آیا از این کار لذت می برید؟
داشتن انرژی خوب و فرهنگ شرکت ویژگی بسیار مهمی است. شما باید با شرکای تجاری خود در حالی که با هم برای ایجاد یک تجارت بلندمدت کار می کنید اوقات خوبی سپری کنید.
آنچه که یک کسب و کار بازاریابی شبکه ای را به بهترین انتخاب تبدیل می کند
کم خطر و کم هزینه
تضمین ۱۰۰٪ راحتی
داشتن گارانتی
خدمات مصرف کننده
آسان برای یادگیری
محصولات غیر مصنوعی
کسب کل درآمد
درآمد فروشنده
ثبات کسب و کار
پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP)
محدوده زمانی تعیین شده شرکت
در دسترس بودن محصول در کشورهای مختلف
آموزش حمل و نقل
انتخاب سهام
مشروعیت صنعت
پیشرفت فروشندگان MLM
تاریخچه ثبات کسب و کار